Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een wat unpopular opinion maar: Het wordt hoog tijd dat de topploegen Union serieuzer gaan nemen en hun tactiek gaan afstemmen erop. Door zelf het spel te willen maken speel je Union alleen maar in de kaart en het is dan ook geen toeval dat ze 10 op 12 pakken tegen Genk, Club, Anderlecht en Antwerp.Je kan je wel afvragen waarom Priske op Kortrijk besluit om 90 minuten lang de bus te parkeren en nu tegen Union zelf het spel wil maken, wetende dat wij absoluut niet de creativiteit hebben om zelf aan kansen te komen zonder Benson en dat dit Union volledig in de kaart speelt. Tactisch toch de zwakste trainer die ik hier in zeer lange tijd heb gezien.
zou ook weer typisch zijn: een belangrijke speler, die al vóór de transferperiode liet weten naar Turkije te willen, pas laten gaan als de transferperiode bij ons alweer toe is.
Is toch gewoon een matige keeper? Randje 1B en degradatie 1A, maar kom, past nu wel perfect bij de buffalo’s natuurlijk. Dit kan er natuurlijk ook weer bij. Blijkbaar beloftes gedaan naar Bolat toe, en het bestuur die ze weer niet naleeft. Ik moet niet hebben van Bolat maar keept gewoon een goed seizoen.Roef is al 28? Die jongen heeft een groot deel van zijn carriere gewoon weggesmeten.
Niets nieuws toch? En geen vervanger halen, dat is nog het beste. Actief op 3 fronten en we gaan het alle 3 kinderlijk weggeven. 1 deftige spits, 1 centrale verdediger zodat Godeau niet zoveel hoeft te spelen en blijkbaar 1 keeper. Ze hebben enkel een verdediger voor 4 maanden gehaald. Sterk werk daar weer. Zonder de saga van Bayat hadden ze weer een blik brolspelers gehaald via Bayat, gelukkig maar.zou ook weer typisch zijn: een belangrijke speler, die al vóór de transferperiode liet weten naar Turkije te willen, pas laten gaan als de transferperiode bij ons alweer toe is.
Roef zou goed passen bij ons. Zou ideale doelman geweest zijn. Zeker dat we nu hebbenIs toch gewoon een matige keeper? Randje 1B en degradatie 1A, maar kom, past nu wel perfect bij de buffalo’s natuurlijk. Dit kan er natuurlijk ook weer bij. Blijkbaar beloftes gedaan naar Bolat toe, en het bestuur die ze weer niet naleeft. Ik moet niet hebben van Bolat maar keept gewoon een goed seizoen.
Daarom dat ik niet snap dat hij zolang bij Anderlecht gebleven is om dan naar Gent te gaan. Was beter naar een middenmotor of degradatiekandidaat gegaan.Is toch gewoon een matige keeper? Randje 1B en degradatie 1A, maar kom, past nu wel perfect bij de buffalo’s natuurlijk. Dit kan er natuurlijk ook weer bij. Blijkbaar beloftes gedaan naar Bolat toe, en het bestuur die ze weer niet naleeft. Ik moet niet hebben van Bolat maar keept gewoon een goed seizoen.