Jupiler Pro League 2021-2022

Heeft wel een punt natuurlijk, Kouame brengt ook niet al te veel uiteindelijk dus is het niet echt logisch dat Raman telkens plaats moet ruimen. Er zou wat meer geroteerd mogen worden.
Als je aanhaalt dat Raman niet goed genoeg is voor de Belgische top, kan je dat evengoed opmerken over Kouame.

Ik denk dat Raman hier door een andere bril bekeken wordt wegens zijn voorgeschiedenis, en niet altijd objectief.
Na zijn 🙄 op Instagram en zijn tweet van vorige week had Kompany hem beter op de bank gelaten.

Mijn verontschuldigingen aan iedereen die hier zijn zondagmiddag aan heeft gespendeerd :laugh: Priske is het cliché dat je kampioen speelt als je ook je slechte matchen wint weer maximaal aan het benutten.

Zonder penalty een xG van 0.08 :laugh: :laugh:

3 superbelangrijke punten op karakter.
Ik begrijp het ergens wel maar zo'n negativiteit bij Gent, zowel Hein, als de spelers en zeker het publiek.
Ik weet trouwens ook niet goed hoe ik met een scheidsrechter die in ons voordeel fluit moet omgaan. Moet je dan blij zijn? Leedvermaak hebben? Gewoon het negeren? Dat is echt iets nieuw voor Antwerp supporters.

verlengingen in Egypte - Marokko. Met wat geluk is Tissoudali dinsdag terug.
Gaat toch nooit fit zijn de eerste weken? Zoveelste kemel van dat kl*te bestuur om geen deftige spitsen te halen. We verliezen weer door gebrek aan scorend vermogen. We geven weinig weg maar scoren niet.

3 superbelangrijke punten op karakter.
Ik begrijp het ergens wel maar zo'n negativiteit bij Gent, zowel Hein, als de spelers en zeker het publiek.
Ik weet trouwens ook niet goed hoe ik met een scheidsrechter die in ons voordeel fluit moet omgaan. Moet je dan blij zijn? Leedvermaak hebben? Gewoon het negeren?
Wij moeten vooral naar onszelf kijken. Zonder spits kan je nooit scoren, zoveelste bewijs vandaag. Enja, de arbitrage is een extra frustrerende factor, maar met een deftige spits win je gewoon zeer makkelijk tegen een zwak Antwerp.

Wij moeten vooral naar onszelf kijken. Zonder spits kan je nooit scoren, zoveelste bewijs vandaag. Enja, de arbitrage is een extra frustrerende factor, maar met een deftige spits win je gewoon zeer makkelijk tegen een zwak Antwerp.
In de heenmatch miste Lemajic ook al een 100% kans. Als ik het me goed herinner speelden we toen ook een abominabel slechte wedstrijd en wonnen we op een diefje.

In de heenmatch miste Lemajic ook al een 100% kans. Als ik het me goed herinner speelden we toen ook een abominabel slechte wedstrijd en wonnen we op een diefje.
2 keer op een diefje, en 2 keer gebrek aan kwaliteit langs onze kant. Grotendeels van de supporters wist op voorhand dat vanaf Tissoudali en Depoitre niet fit zouden zijn we heel weinig punten gingen pakken.
Depoitre out en Tiss naar de Afrika cup, resultaat: 4/15.

Ik wou het nog zeggen, meestal de matchen waar we beter zijn of alleszins de meeste kansen krijgen, die verliezen we 😅

Terug
Bovenaan