Jupiler Pro League 2021-2022

Pfft, ik ben precies veel te apathisch geworden tegenwoordig om me zelfs druk te maken in die potentiele penalty.
Kutvoetbal, geen publiek, bah, ik begin het echt beu te worden.

Ik kan boos worden van verliezen, maar ik kan daar mee leven als er tenminste gevoetbald wordt, met druk naar voor, met overgave. Nu word ik allang niet meer boos van omdat het me tegensteekt dit gebrei :puke:

Als Union zondag ook zo speelt, voor een vol Dudenpark dan nog, zie ik ons daar een serieus pak slaag krijgen.
Liever 1x 5-0 verliezen van 5x 1-0 hè aahja.
Match moet altijd gespeeld worden. Sowieso niet teveel ruimte in de rug laten of te hoog spelen met onze huidig centraal duo.

Wa voor match heeft die Undav gezien? Club verwijten dat ze veel schoppen uitdelen en zijn ploeg voor niets een eerste keer geel krijgen :eek:
Die moet toch echt wel eens beter kijken naar wat zijn ploegmaats uitsteken.
Undav verwijt niet Club maar de scheids ....

Ik heb helaas(?) niet kunnen kijken, maar als ik de reacties zo lees mogen we precies nog content zijn met een punt.
Ik heb enkel de 2e helft gezien.
Brugge de eerste 20 minuten permanent gekampeerd op de helft van Union dat met 11 op de eigen helft bleef staan. Maar zonder dat Brugge echt gevaarlijk was. Laatste 20 minuten was Union wel dreigend in de omschakeling en hebben op korte tijd een hoop corners versierd, zonder grote kansen.

Over gans de match waren de grote kansen wel voor Union en Club offensief onmondig.

Ik heb helaas(?) niet kunnen kijken, maar als ik de reacties zo lees mogen we precies nog content zijn met een punt.
Mogen echt blij zijn met dat punt(je) zelden zo een ploeg ons zo zien domineren in eigen huis. Uit voetballen is 0.0 elke bal werd direct ingeleverd en als N'sukkelaar maar in de buurt van de bal is is grote paniek zelf Van der Elst zat er mee te lachen.

Domineren met 32% balbezit? :unsure:

Union speelt gewoon 90 minuten als team. Samen druk zetten, samen aanvallen, samen verdedigen. Enorm indrukwekkend.
Bliksemsnelle omschakeling ook telkens. Met een mindere Mignolet wint Union vlot 0-2 maar bon, hij staat er voor een reden.

Brugge speelde met 12 volgens hem….Union speelde toch met 12…Nsoki speelde toch bij Union? 😂
Undav is een janker. De hele match zelf stampen en amper gele kaarten. Een paar dagen ervoor winnen ze dankzij een goedkope penalty.

Union is zeker de beste ploeg, maar de scheidsrechters zijn hun ook goedgezind.

Blij dat ik om 22u in mijn bed ben gekropen dan.
Dat nodeloos tikken naar achter, midden achter, wtf is dat zelf.
Onder clement deden we dat aan de 16, nu doen we dat op onze eigen helft :wallbash:

Al een geluk dat simon in vorm was eigenlijk.

Dat krijg je dan van stats met dat nodeloos getik, proficiat je hebt 65 % balbezit, maar 1 schot op doel.

Screenshot-4.png

Laatst bewerkt:
Blij dat ik om 22u in mijn bed ben gekropen dan.
Dat nodeloos tikken naar achter, midden achter, wtf is dat zelf.
Onder clement deden we dat aan de 16, nu doen we dat op onze eigen helft :wallbash:

Al een geluk dat simon in vorm was eigenlijk.
Weer typisch een Nederlandse trainer. De laatste jaren slagen die ook nergens meer in het buitenland.

Undav is een janker. De hele match zelf stampen en amper gele kaarten. Een paar dagen ervoor winnen ze dankzij een goedkope penalty.

Union is zeker de beste ploeg, maar de scheidsrechters zijn hun ook goedgezind.
Of hij nu bleit , correct is of niet , hij weet al na 6 maand dat Vissers ne kutarbiter is die niet consequent fluit ( niet alleen deze match) en waarmee je niet kan discuteren .

Terug
Bovenaan