Jupiler Pro League 2021-2022

Visser wou maar geen kaarten trekken, die Van Der Heyden die mocht iedereen blijven onderuit maaien, dan krijgt Mata geel voor niets te doen omdat ze Lang terug opzoeken. Sjans dat die zich toch kalm houdt.

Voor de rest: Mignolet man van de match, voor de rest zwak :/

Onderste helft van onze ploeg op Mignolet na is gewoon crap he. Mitrovic, Nsucki, Mechele, Vormer. Dat is zelfs niet het niveau dat de bank van Club Brugge mag ambiëren vind ik.

Wat mis ik Kossounou en Diatta soms :(
Hopelijk kopen we nog een deftige CV om naast Hendry te zetten en een goeie spits.

Zei Schreuder niet dat ze verschillende systemen moesten kunnen? Tijd voor eens een ander, me dunkt

Misschien eens beginnen met een middenveld op te stellen die en middenveld is?
Wat heb je daar nu eigenlijk centraal? Vormer en Vanaken, en daarmee moet je het doen centraal, oké dan.

Jammer dat Lang er nu uit moet voor Balanta, dan weet je dat er iets mis is met je systeem imo. Geen enkele man nog met een actie, ik zie dit wederom niet goed komen.

Wilt er iemand aub Nsoki van dat veld te halen aub!
Ik heb Ricca al veel beter zien spelen als CV, waarom mag die da niet als ge Nsoki zo bezig zijt :/

Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik als Anderlecht-supporter geen recht van spreken heb over centrale verdedigers, maar wat een drama is die Nsoki zeg.

Al zie ik Club hier wel nog op een diefje winnen zoals in de heenmatch.

Terug
Bovenaan