Jupiler Pro League 2021-2022

Zeg ik hier bijna elke week.
Ja ik vind het ongelooflijk. Van wat hangt het dan af? De man in het busje?
Hebben ze ander interpretaties per persoon?
Dit is thans toch allemaal duidelijk, geen zware fouten die je anders kan bekijken en toch kom je tot een andere conclusie.

En dan zijn het nog maar enkel 2 voorbeelden uit 2 andere matchen van Anderlecht. Nog geen idee wat ze op andere pleinen uitvreten.

Ik kan me nu wel niet inbeelden dat El Hadj geen grotere meerwaarde kan bieden aan deze ploeg dan Ciske en Yari.

Ik heb het echt voor Verschaeren als mens maar moest die niet van Neerpede komen speelde die nu bij Kortrijk.

De Var moet tussenkomen bij potentiële rode kaarten en dit was er gewoon ene. Dat ze in andere matchen missen is een feit, maar hier is het gewoon een terechte beslissing

Vorige week op Mechelen met Raman was penalty en rood. Werd er niet eens gekeken naar de beelden.
Rood en penalty kan denk ik niet meer. Tenzij je de fysieke integriteit in gevaar brengt.

Maar zowel tegen Sint-Truiden als tegen Standard is het ene keer geel en ene keer geen fout (zonder zelfs te gaan kijken) voor net hetzelfde (wel verder van de goal).

De Var moet tussenkomen bij potentiële rode kaarten en dit was er gewoon ene. Dat ze in andere matchen missen is een feit, maar hier is het gewoon een terechte beslissing
Ja maar als je in andere matchen 2! Keer niet tussen komt is dat toch met een reden? Een instructie?
Dan moet je het vandaag ook niet doen hè of hebben ze opeens andere instructies?
Dat is pure willekeur maar bepaald matchen en resultaten

@Dr. Sheldon Cooper Verschaeren is echt om te wenen hè. Zet die bij Waasland-Beveren en niemand kijkt er van op

Ja maar als je in andere matchen 2! Keer niet tussen komt is dat toch met een reden? Een instructie?
Dan moet je het vandaag ook niet doen hè of hebben ze opeens andere instructies?
Dat is pure willekeur maar bepaald matchen en resultaten

@Dr. Sheldon Cooper Verschaeren is echt om te wenen hè. Zet die bij Waasland-Beveren en niemand kijkt er van op
Nee als dat dezelfde fases zijn dat is het gewoon rood. Hoedt moet rood krijgen volgens de regels en daarom komt de VAR tussen. De andere fases kan ik niet meteen voor de geest halen maar het moet dan zijn dat ze daar de mist ingegaan zijn. Maar dat neemt niet weg dat ze hier gewoon correct hebben gehandeld

Biebouw... Domme fout + hij was blijkbaar de enigste die niet wist dat Mikautadze zijn penal centraal ging trappen. Trapt bijna altijd centraal en toch duiken...Als hij blijft staan pakt hij hem altijd.

Nee als dat dezelfde fases zijn dat is het gewoon rood. Hoedt moet rood krijgen volgens de regels en daarom komt de VAR tussen. De andere fases kan ik niet meteen voor de geest halen maar het moet dan zijn dat ze daar de mist ingegaan zijn. Maar dat neemt niet weg dat ze hier gewoon correct hebben gehandeld
Die fase met Amuzu was moeilijk omdat hij van heel schuin kwam en iemand van Standard vanuit het midden naar de goal liep.

Fase in STVV herinner ik me niet.

Terug
Bovenaan