Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mij goed als je rood geeft. Maar zijt consequent.Los van die fases moet je dit toch ook rood vinden?
Zeg ik hier bijna elke week. De willekeur waarmee sommige dingen beoordeeld worden.Ja mij goed als je rood geeft. Maar zijt consequent.
Vorige week op Mechelen met Raman was penalty en rood. Werd er niet eens gekeken naar de beelden.Ja mij goed als je rood geeft. Maar zijt consequent.
Maar zo is het niet Goedt heHoezo hij is toch binnen nu ?![]()
Ja ik vind het ongelooflijk. Van wat hangt het dan af? De man in het busje?Zeg ik hier bijna elke week.
Rood en penalty kan denk ik niet meer. Tenzij je de fysieke integriteit in gevaar brengt.Vorige week op Mechelen met Raman was penalty en rood. Werd er niet eens gekeken naar de beelden.
Ja maar als je in andere matchen 2! Keer niet tussen komt is dat toch met een reden? Een instructie?De Var moet tussenkomen bij potentiële rode kaarten en dit was er gewoon ene. Dat ze in andere matchen missen is een feit, maar hier is het gewoon een terechte beslissing
Nee als dat dezelfde fases zijn dat is het gewoon rood. Hoedt moet rood krijgen volgens de regels en daarom komt de VAR tussen. De andere fases kan ik niet meteen voor de geest halen maar het moet dan zijn dat ze daar de mist ingegaan zijn. Maar dat neemt niet weg dat ze hier gewoon correct hebben gehandeldJa maar als je in andere matchen 2! Keer niet tussen komt is dat toch met een reden? Een instructie?
Dan moet je het vandaag ook niet doen hè of hebben ze opeens andere instructies?
Dat is pure willekeur maar bepaald matchen en resultaten
@Dr. Sheldon Cooper Verschaeren is echt om te wenen hè. Zet die bij Waasland-Beveren en niemand kijkt er van op
Biebouw... Domme fout + hij was blijkbaar de enigste die niet wist dat Mikautadze zijn penal centraal ging trappen. Trapt bijna altijd centraal en toch duiken...
Die fase met Amuzu was moeilijk omdat hij van heel schuin kwam en iemand van Standard vanuit het midden naar de goal liep.Nee als dat dezelfde fases zijn dat is het gewoon rood. Hoedt moet rood krijgen volgens de regels en daarom komt de VAR tussen. De andere fases kan ik niet meteen voor de geest halen maar het moet dan zijn dat ze daar de mist ingegaan zijn. Maar dat neemt niet weg dat ze hier gewoon correct hebben gehandeld
Ja, de grootste fout was van Bourdin, maar Biebouw haalt hem wel heel knullig neer.Domme fout? Bourdin gaat eerst in de fout waardoor Seraing alleen opduikt voor de keeper.
En WEEEEEER GEEN PENALTY?????
Ah die met Laifis nog in het middenDie fase met Amuzu was moeilijk omdat hij van heel schuin kwam en iemand van Standard vanuit het midden naar de goal liep.
Fase in STVV herinner ik me niet.