Jupiler Pro League 2021-2022

Ik vind dat een beetje nuance wel mag. De regel stelt dat als twee van de drie keepers uit uw eerste elftal uit zijn door Covid en daar 1 van uw vaste titularis is, dat je dan om uitstel mag vragen. De Pro League weigert het omwille van de reden dat de derde keeper onder 21 jaar is en te jong is. Terwijl dat nergens in de reglementen wordt gezegd.

We kunnen dan wel een jankploeg worden genoemd omwille van de omkoopgebeurtenissen uit het verleden, maar hier staan we gewoon in ons recht.

Maar om dan niet te spelen. Speel desnoods met uw u16 team :unsure:

Het is ook belachelijk om allemaal te klagen over Corona en ondertussen wel naar een gala gaan!

Maar om dan niet te spelen. Speel desnoods met uw u16 team :unsure:

Inderdaad, dit is zo overduidelijk een bluf. Als ze daarmee weg komen, dan zal iedere ploeg met enkele corona gevallen niet komen opdagen. Het is bad luck, maar het kan bij elke ploeg gebeuren. Deal with it en geef een fantastische kans aan enkele jongeren om zich te bewijzen.

Ook HVH is trouwens goed op dreef. Proberen de bekermatchen tegen Club uitgesteld te krijgen totdat z'n afrika cup-gangers terug zijn.

Toch ook raar dat clubs bijna niet meedelen welke spelers besmet zijn. Stvv zou ook met vele spelers zitten maar op eerste zicht zie ik niet wie.

1. Ze zijn niet aan het klagen over corona op zich, maar op het reglement.

2. Wat de gala van het Gouden Schoen daarmee te maken heeft, gaat mijn petje te boven want daar was zover ik weet niemand van KV aanwezig (ook niet de Gouden Croc-finalist).

3. Ahja, want met ons U16-team spelen is hartstikke logisch. (Sarcasme is hier hoog)

4. En dit is een even grote bluf als alle 'onder voorbehoud'-matchen die tegen KV werden gespeeld. Maar ermee dreigen van niet te spelen vind ik ook dwaas hoor, het gaat mij om de Pro League die naarmate het hen goed uitkomt, het reglement wel of niet volgt, of zich verschuilt achter de kalendercommissie.

Toch ook raar dat clubs bijna niet meedelen welke spelers besmet zijn. Stvv zou ook met vele spelers zitten maar op eerste zicht zie ik niet wie.
Geen idee wat daar de reden voor is maar (en dit klinkt gek maar het is toch zo) sinds de GDPR-wetgeving communiceert Anderlecht bij verschillende blessures ook niet meer over spelers. Bijvoorbeeld over Dimata werd heel geheimzinnig gedaan, wellicht op zijn vraag.

Geen idee wat daar de reden voor is maar (en dit klinkt gek maar het is toch zo) sinds de GDPR-wetgeving communiceert Anderlecht bij verschillende blessures ook niet meer over spelers. Bijvoorbeeld over Dimata werd heel geheimzinnig gedaan, wellicht op zijn vraag.
Was toch gewoon omdat ze die graag wouden verlappen en er geruchten waren dat zijn knie om zeep was? :unsure:
Wat niet onbegrijpelijk is he.

Was toch gewoon omdat ze die graag wouden verlappen en er geruchten waren dat zijn knie om zeep was? :unsure:
Wat niet onbegrijpelijk is he.
Ik herinner me een keer dat de club zei dat hij nog lang niet fit was en zijn makelaar toen furieus reageerde om te zeggen dat hij direct kon spelen. Nadien duurde het nog een dik half jaar.
Leek me toch eerder van zijn kant te komen dat erover gezwegen moest worden.

Maar er zijn nog anderen geweest, waar men niet vanaf wilde, waar men zo weinig over wilde zeggen.

Ik vind dat een beetje nuance wel mag. De regel stelt dat als twee van de drie keepers uit uw eerste elftal uit zijn door Covid en daar 1 van uw vaste titularis is, dat je dan om uitstel mag vragen. De Pro League weigert het omwille van de reden dat de derde keeper onder 21 jaar is en te jong is. Terwijl dat nergens in de reglementen wordt gezegd.

We kunnen dan wel een jankploeg worden genoemd omwille van de omkoopgebeurtenissen uit het verleden, maar hier staan we gewoon in ons recht.
moet wel serieus blijven: die Maxim Wenssens heeft in de competitie tot nu toe 3 keer op de bank gezeten, en 1 keer in de beker. da's imo geen "eerste elftal". wat ge ook hebt doorgegeven in het begin van het jaar.

Wat een nietszeggende match zeg 😌
2, hier kan je niks uit opmaken, zelden zo tegen mijn zin naar een match gekeken geen supporters, Stvv kon niks en Club drukte niet maar goe de 0 een kunnen houden daar moeten we tegenwoordig tevreden over zijn. Butchanan zit muziek in leuke speler.

Terug
Bovenaan