Jupiler Pro League 2021-2022

Blij met de komst van Emond ( was toch altijd garantie voor goals),

maar dubbel gevoel toch wel: wat nu weer met Jackson Muleka. blijvend als super sub? lijkt me toch niet goed voor die jongen zijn vertrouwen. Krijgt niet echt veel kansen vooraan. Of is hij niet complementair met Klauss?....

Van Benson vind ik het jammer dat die niet bij ons is geslaagd. Natuurlijk zitten we goed met Ito en Bongonda, maar ik vind dat echt een leuke speler bij Antwerp.

2, hier kan je niks uit opmaken, zelden zo tegen mijn zin naar een match gekeken geen supporters, Stvv kon niks en Club drukte niet maar goe de 0 een kunnen houden daar moeten we tegenwoordig tevreden over zijn. Butchanan zit muziek in leuke speler.

Volgende week gaan we meer weten denk ik. Vooral: hoe zal Lang in een 3-5-2 ingepast worden... Volgens mij wordt Rits het kind van de rekening, zal CDK centraal naast Vanaken gaan spelen en Lang vooraan naast Dost.

Wat me wel erg stoorde aan het debuut van Schreuder: slechts 1 wissel. Bij de 2-0 was de match gespeeld. Geef dan toch wat andere jongens een kans. Ik had graag Audoor of Nusa hun competitiedebuut zien maken.

Van Benson vind ik het jammer dat die niet bij ons is geslaagd. Natuurlijk zitten we goed met Ito en Bongonda, maar ik vind dat echt een leuke speler bij Antwerp.
Samen met Butez onze beste speler dit seizoen. Blij dat Priske hem wel vertrouwen geeft.

Terug
Bovenaan