Babaluna
Well-known member
Dit .Ik vond Koffi dit jaar echt impressionant
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit .Ik vond Koffi dit jaar echt impressionant
Europees voetbal telt niet mee bij de Gouden SchoenJep. Ik weet niet wat ik je anders nog kan vertellen, Refaelov speelde gewoon twee kalenderhelften op een zeer hoog niveau en is de hoofdverantwoordelijke van onze bekerwinst. Tenzij je de Gouden Schoen enkel op basis van zuivere scorebordjournalistiek wil uitreiken natuurlijk.
En je vergeet nog zijn grote inbreng in onze Europese campagne.
Refaelov had het geluk dat hij net voor de puntenindiening een paar weken topniveau haalde. Maar voor de rest was het gewoon niet goed genoeg voor een Gouden Schoen. Van zijn 8 goals en 4 assists waren die bijna allemaal in Oktober en November. De rest van het seizoen en seizoen ervoor veel minderKoffi.Zeg eens wie jij zou kiezen ? dat hij al paar keer serieus flaters is juist. Maar hij heeft bij ons meer punten gepakt dan dat we punten verloren door hem.
Als ik dan zou nadenken kom ik bij Vancrombrugge uit en Butez, hendrik vcb ook al wat flaters bij het uit verdedigen. Butez is er nu aant doorkomen maar de terug ronde vorig jaar was die niet zo sterk bezig.
Maarten van der voort daar zie ik echt geen top keeper in maar hij is jong en betaald vaak leergeld. Bolat is gewoon een eikel punt
Of je kan die keeper van eupen pakken die is er in geslaagd tien minuten plat te liggen met krampen
En over mignolet de pers zit in zijn gat, zijn fouten worden zelden uitvergroot, mocht dit drie jaar geleden gebeuren hebben" we een keepers probleem" in een seizoen hebben we Bruzzese, Hubert, Vermeer, horvath, en gabulov gebruikt
Nmecha.8 penalty's op dat hoge aantal goals. En hoeveel spelers kunnen zo onfeilbaar die binnentrappen?
Dat is het nadeel als je niet bij grote club speelt, of een topclub waar het slecht gaat bodart maakt toch ook wel eens wat fouten maar welke keeper niet natuurlijkKoffi.
En niemand praat erover, maar Bodart is ook heel sterk. Alleen zuigt die zijn verdediging.

Dat zag je toch zo aankomen omgekeerd zou het wel forfait zijn.Verrassing, verrassing. Voetbalbond volgt haar eigen reglementen niet op en beslist dat Standard - Beerschot herspeeld moet worden ipv forfeit. Waarom stelde dan een reglement op, debielen.
Ito heeft wel iets met mooie goals, binnentikkertjes zie je die bijna nooit makenIk miste eigenlijk de 3-0 van Ito tegen OHL. Toch echt goals waar ik voor naar het stadion ga:

De regel was doelman 1 en 2, niet doelman 1 en ene van de beloften.Geen OHL - KVM morgen
We willen niet spelen omdat de kalendercommissie onze match niet willen uitstellen. 2 van onze keepers zijn positief getest + nog enkele basisspelers.
2 maten, 2 gewichten zegt de pro league duidelijk niks.
Ook leuk voor die 3doelman uiteindelijk, kan tellen qua vertrouwen.. "Nee we spelen nog liever nie en krijgen 0-3 (0-5?) Forfait dan te spelen met u in de goal"De regel was doelman 1 en 2, niet doelman 1 en ene van de beloften.
Een jankploeg is dat KV Mechelen. Wat als die twee keepers nu gewoon geblesseerd waren? Hopelijk een 5-0 op die kloten.Geen OHL - KVM morgen
We willen niet spelen omdat de kalendercommissie onze match niet willen uitstellen. 2 van onze keepers zijn positief getest + nog enkele basisspelers.
2 maten, 2 gewichten zegt de pro league duidelijk niks.
Bij ons ook hoorEen jankploeg is dat KV Mechelen. Wat als die twee keepers nu gewoon geblesseerd waren? Hopelijk een 5-0 op die kloten.