Général Zantas
Well-known member
Ik denk niet dat Lang het type is waar je niets meer van gaat horen zelfs als het sportief bergaf zou gaan. Wat ik ook niet verwacht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg de Jupiler Pro League amper, dus kan niet zeggen of de winnaar van de Gouden Schoen al dan niet verdiend is, maar die goal van het jaar snap ik toch ook niet goed. Hij gaat 1 man mooi voorbij, ontwijkt een slechte tackle, en voor de rest vond ik de afwerking maar gewoontjes. Keeper had inderdaad meer kunnen doen.Lol. Lang goal van het jaar. Keeper gaat gewoon niet vrijuit. Club Brugge click army represent.
Idem, heb geklikt op de link in de mail die ik kreeg van Club om op de goal van Lang te stemmen maar heb gewoon op Vd Bergh gestemd. Lang was een zeer mooie actie maar als goal was die van Vd Bergh gewoon mooier.De Bilde... kampioen open deuren intrappen.
Twitter stond inderdaad vol met oproepen om voor Lang te stemmen. Als Club-supporter heb ik toch voor die goal van Van den Bergh gekozen.
den uitleg staat hierboven: ze laten 'het grote publiek' stemmen, waardoor het doelpunt van de club met de meeste fans de grootste kans maakt om te winnenLeuk doelpunt, maar is dat dan de goal van het jaar?
Populariteitsprijs op basis van clubkleurenIk volg de Jupiler Pro League amper, dus kan niet zeggen of de winnaar van de Gouden Schoen al dan niet verdiend is, maar die goal van het jaar snap ik toch ook niet goed. Hij gaat 1 man mooi voorbij, ontwijkt een slechte tackle, en voor de rest vond ik de afwerking maar gewoontjes. Keeper had inderdaad meer kunnen doen.
Leuk doelpunt, maar is dat dan de goal van het jaar?
Begrijpelijk, maar ik zou veronderstellen dat Club Brugge wel een mooier doelpunt dan dit gescoord heeft in 2021. Oh well.den uitleg staat hierboven: ze laten 'het grote publiek' stemmen, waardoor het doelpunt van de club met de meeste fans de grootste kans maakt om te winnen
Nope, hij had hem verdiend, Onuachu had hem gewoon vorig jaar moeten krijgen, punt.Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate.
Omdat 1 iemand dat zegt?Algemene teneur: als iemand van Club wint -> Jeej GS
Als er niemand van Club wint -> stelt geen klote voor, die vorte mauve kutschoen!

Ook naast het veld scoren de spitsen van Union sterk. De chickies van Undav en Vanzeir zijn voor mij toch de golden girls van de avond.
Als Europese prestaties zouden meetellen dan zou Vanaken met zijn 5 goals in 5 opeenvolgende CL-matchen zeker op 1 moeten staan.Dat neerbuigend doen over Refaelov zijn seizoen en het afdoen als een 'career achievement' is toch ook niet nodig, had toen 11 goals gemaakt en 7 assists in een half seizoen, geschitterd als vanouds in Europa en ons de bekerwinst bezorgd.
Dat was zijn zus van cdkIk vind dat CDK ook wel mooi gescoord heeft naast het veld. Is er geen Golden Pump verkiezing meer?
Al is het uiteindelijk wel een grote vooruitgang dat tegenwoordig de best voetballende vrouw verkozen wordt in plaats van de beste vrouw van een voetballer.
Oei, heeft hij teveel GoT gekeken?Dat was zijn zus van cdk