Jupiler Pro League 2021-2022

Lol. Lang goal van het jaar. Keeper gaat gewoon niet vrijuit. Club Brugge click army represent.
Ik volg de Jupiler Pro League amper, dus kan niet zeggen of de winnaar van de Gouden Schoen al dan niet verdiend is, maar die goal van het jaar snap ik toch ook niet goed. Hij gaat 1 man mooi voorbij, ontwijkt een slechte tackle, en voor de rest vond ik de afwerking maar gewoontjes. Keeper had inderdaad meer kunnen doen.

Leuk doelpunt, maar is dat dan de goal van het jaar?

De Bilde... kampioen open deuren intrappen.

Twitter stond inderdaad vol met oproepen om voor Lang te stemmen. Als Club-supporter heb ik toch voor die goal van Van den Bergh gekozen.
Idem, heb geklikt op de link in de mail die ik kreeg van Club om op de goal van Lang te stemmen maar heb gewoon op Vd Bergh gestemd. Lang was een zeer mooie actie maar als goal was die van Vd Bergh gewoon mooier.

Ik volg de Jupiler Pro League amper, dus kan niet zeggen of de winnaar van de Gouden Schoen al dan niet verdiend is, maar die goal van het jaar snap ik toch ook niet goed. Hij gaat 1 man mooi voorbij, ontwijkt een slechte tackle, en voor de rest vond ik de afwerking maar gewoontjes. Keeper had inderdaad meer kunnen doen.

Leuk doelpunt, maar is dat dan de goal van het jaar?
Populariteitsprijs op basis van clubkleuren

den uitleg staat hierboven: ze laten 'het grote publiek' stemmen, waardoor het doelpunt van de club met de meeste fans de grootste kans maakt om te winnen
Begrijpelijk, maar ik zou veronderstellen dat Club Brugge wel een mooier doelpunt dan dit gescoord heeft in 2021. Oh well.

Mazzu coach van het jaar. "Kampioen in 1B en aan de leiding in 1A. Dan ben je coach van het jaar." 100% terecht en ik sluit me daarbij aan maar waarom geldt het kampioensgedeelte in 1B dan niet voor spelers? Toch maar vreemd.

Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate.
Nope, hij had hem verdiend, Onuachu had hem gewoon vorig jaar moeten krijgen, punt.
Maar ik denk dat CDK hem te veel punten heeft afgesnoept. De tol van de grootste ploeg te zijn zeker? Al zal zijn gedrag naast het veld hem natuurlijk ook niet geholpen hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene teneur: als iemand van Club wint -> Jeej GS
Als er niemand van Club wint -> stelt geen klote voor, die vorte mauve kutschoen!
Omdat 1 iemand dat zegt? :unsure:

Iedereen heeft wel graag dat een speler van zijn/haar ploeg wint.
Wel spijtig dat de inkadering van VTM het zo'n farce maakt. Heel die show trok echt op geen hol.
Dat gedoe met Mertens en Hazard, wat was dat ook...

Doelpunt van het jaar, belofte van het jaar en doelman van het jaar zijn toch prijzen waar ik me vraagtekens bij zet. Doelpunt van het jaar is gewoon een te verdienen door een online clickarmy waardoor Vd Bergh zijn trofee gewoon misloopt. De Ketelaere heeft 4 keer zoveel punten als Lang voor belofte van het jaar maar Lang is 2de voor de schoen voor De Ketelaere? Mignolet speelt echt niet zijn beste jaar en wint nog (al was daar vooral een gebrek aan concurrentie denk ik?).

Dat Lang in de 2de ronde maar 49 punten zou gesprokkeld hebben is ook lachwekkend, Onuachu had hem vorig jaar altijd moeten winnen in plaats van de careerachievement trofee voor Refaelov. Maar uiteindelijk heeft hij ook dit jaar de prestaties geleverd waardoor het zeker niet onverdiend is.

Over de 6de plaats van Vanaken wil ik het al helemaal niet hebben want dat is gewoon te achterlijk.

Laatst bewerkt:
Dat neerbuigend doen over Refaelov zijn seizoen en het afdoen als een 'career achievement' is toch ook niet nodig, had toen 11 goals gemaakt en 7 assists in een half seizoen, geschitterd als vanouds in Europa en ons de bekerwinst bezorgd.

Laatst bewerkt:
Ook naast het veld scoren de spitsen van Union sterk. De chickies van Undav en Vanzeir zijn voor mij toch de golden girls van de avond.

Ik vind dat CDK ook wel mooi gescoord heeft naast het veld. Is er geen Golden Pump verkiezing meer?

Al is het uiteindelijk wel een grote vooruitgang dat tegenwoordig de best voetballende vrouw verkozen wordt in plaats van de beste vrouw van een voetballer.

Dat neerbuigend doen over Refaelov zijn seizoen en het afdoen als een 'career achievement' is toch ook niet nodig, had toen 11 goals gemaakt en 7 assists in een half seizoen, geschitterd als vanouds in Europa en ons de bekerwinst bezorgd.
Als Europese prestaties zouden meetellen dan zou Vanaken met zijn 5 goals in 5 opeenvolgende CL-matchen zeker op 1 moeten staan.

Had iemand Rafa zelfs in top 3 verwacht toen? (Behalve Great Old supporters)

Terug
Bovenaan