Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Die van topschutter heDaarom dat per seizoen beter is
Nuja als je er +30 inlegt verdien je een prijs

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van topschutter heDaarom dat per seizoen beter is
Nuja als je er +30 inlegt verdien je een prijs

Minstens tot de volgende GSHeerlijke avond. Wel verdiend in mijn ogen, maar een CDK had het ook verdiend. Nu mag ik wel een halfjaar niet meer klagen over de media.
Vorig seizoen vond ik Mignolet het sterkst, dit seizoen Butez. Dus eigenlijk verdient Koffi te winnen. Soit, Mignolet is geen onterechte winnaar natuurlijk maar die grote voorsprong is toch echt lachwekkend.Mignolet keeper van het jaar. Blunder na blunder gemaakt. Wat een klucht.
Goh weet ge, de lijst van niet-winnaars is best ook impressionantZoals ik zei, je kunt voor meerdere spelers wel een case maken waarom ze hadden moeten winnen.
Ik had liever CDK gehad omdat het een jonge Belg is en mooi op de lijst had gestaan (+ Club-speler)

Kevin De Bruyne misschien wel het triestigste verhaal.Goh weet ge, de lijst van niet-winnaars is best ook impressionant![]()
Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
Nilis, KDB, Courtois, Lozano, Lukaku, Tielemans, Biglia, Perisic,… dat lijstje is bijna mooier dan dat van de winnaars.Kevin De Bruyne misschien wel het triestigste verhaal.
De Bilde kan er ook wat van zeg, wat een vragen jongens![]()
Lol. Lang goal van het jaar. Keeper gaat gewoon niet vrijuit. Club Brugge click army represent.
Heb je alles gelezen?Noa Lang vindt dat hij Gouden Schoen verdiende: “Iedereen weet wie de beste voetballer is: ik”
![]()
Voor Noa Lang was het vooraf evident wie Gouden Schoen verdiende: “Ach ja, ik word liever kampioen”
Heel even dacht-ie dat híj ging winnen. Toen bleek dat Charles De Ketelaere pas derde was geëindigd. Maar uiteindelijk strandde ook Noa Lang op ruime achterstand van <a href="https://www.hln.be/gouden-schoen" target="_blank">Gouden Schoen</a> Paul Onuachu. “Ach, ik had dit wel verwacht. Ik gun...www.hln.be
haha, het heeft lang geduurd.... beetje triestig toch, zo de slechte verliezer uit hangen.
Zoiets zeg je toch helemaal niet? onrespectvol naar Onuachu trouwens.