Jupiler Pro League 2021-2022

Mignolet keeper van het jaar. Blunder na blunder gemaakt. Wat een klucht.
Vorig seizoen vond ik Mignolet het sterkst, dit seizoen Butez. Dus eigenlijk verdient Koffi te winnen. Soit, Mignolet is geen onterechte winnaar natuurlijk maar die grote voorsprong is toch echt lachwekkend.

Allez, heel die cirque is ook weer voorbij. Dan kan HLN eindelijk eens stoppen met dat genant ge'circlejerk op Club.
Hoe was de show? Tenenkrullend genant? Ze mogen ook eens stoppen met de mensen te laten stemmen op goal van het jaar. Dat wint Club toch altijd, al was het Mechele die een bal in zijn wezen krijgt en devieert in de winkelhaak.
Proficiat Popol, had hem vorig jaar al moeten krijgen imo.

Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
B9729363148Z.1_20211216105532_000+G5MJHUDSR.2-0.jpg

Tis niet onverdiend maar moest hem vorig jaar krijgen ipv rafa die hem eigenlijk kreeg voor zijn loopbaan in zen geheel. Lang is ook vrij beslissend geweest dit kalender jaar maar door zijn gedrag zal die ook wat stemmen gemist hebben.
Het is leuk die schoen winnen, maar sommige spelers hebben het ook moeilijk na hun gouden schoen ( joske bv heeft maar denk ik twee maand na zijn schoen een goal gemaakt )

Over mignolet vind ik over het algemeen verdiend, ondanks zijn mindere vorm. Maar wie moet je anders kiezen Butez ok maar dank enkel op basis van de heenronde, van crombrugge heeft de pech om in een minder goed rsca te spelen en maakt ook al eens een fout bij het uitvoetballen.
Soit niemand ligt hier wakker van het zijn de collectieve prijzen die tellen van mij mag ieder jaar iemand van Genk of rsca winnen als wij kampioen worden is veel belangrijker.

Blij dat Polle eindelijk heeft gewonnen. Verdiende hem vorig jaar ook al maar toen hebben we de zwakste winnaar van het het laatste decennia (of langer) gekregen. Nu kon Lang hem ook evengoed gewonnen hebben maar denk dat de Club spelers elkaar de das hebben om gedaan

Who cares man ; ne kutshow met kutcommentaar met een debiel puntentelling
Wast Anouk Matton Privee op tv had geweest khad naar daar gezapped

Als Club supporter ben ik niet ontevreden. Het is al meermaals gebleken dag een GS in de maanden daarna het moeilijk heeft. Dat was zelfs bij Vanaken zo en zou zeker zo zijn geweest bij Lang en CDK. Dus laat die 2 nu maar lekker tonen dat ze hem ook verdienden door ons nu de titel te bezorgen.

Noa Lang vindt dat hij Gouden Schoen verdiende: “Iedereen weet wie de beste voetballer is: ik”​

haha, het heeft lang geduurd.... beetje triestig toch, zo de slechte verliezer uit hangen.

Zoiets zeg je toch helemaal niet? onrespectvol naar Onuachu trouwens.

Noa Lang vindt dat hij Gouden Schoen verdiende: “Iedereen weet wie de beste voetballer is: ik”​

haha, het heeft lang geduurd.... beetje triestig toch, zo de slechte verliezer uit hangen.

Zoiets zeg je toch helemaal niet? onrespectvol naar Onuachu trouwens.
Heb je alles gelezen?

Op zich zegt hij dat hij betere stats heeft (die blijkbaar kloppen qua beslissend zijn) en dat hij een mooiere voetballer is qua stijl (klopt ook, al is dat niet bepalend voor de GS imo) Het feit dat zijn punten in de 2e ronde zeer laag zijn wijt hij aan zijn gedrag buiten het veld (wat wellicht gedeeltelijk klopt) maar heeft toch hele periode niet gescoord maar ook den Paul zat toen in vormcrisis). Ten slotte zei hij dat hij het Onuachu gunde en dat hij ook een topprestatie leverde.

Lijkt me niets mis mee..

ach ik vind dat lang gewoon nog weinig bewezen heeft.

kijk van een sergio conceicao kon ik zijn gedrag best wel appreciëren, hij had al op halve finale's van een EK en een Champions league gestaan, had al pakken bekers en titels gewonnen, speelde bij 4 absolute top clubs .... hij wist dat hij boven zijn niveau in de jupkes league zat, maar belande er door blessure leed, en hij won dan ook oververdiend die gouden schoen.

maar van Lang, komaan zeg wat heeft hij al bewezen? ja eens 12 maand op goed niveau, maar van het minste hem niet gaat zit het spel hem op de wagen. nee dan moet je niet zo uit de hoogte doen. we hebben al genoeg voetballers gezien die na 1 seizoen in de vergetelheid geraken en je nooit nog iets van hoort. stiekem hoop ik dat dit ook bij Lang het geval zal zijn. die denkt dus echt wel dat hij het al gemaakt heeft....

Terug
Bovenaan