Nrt
Well-known member
Top 10 mag zeker, maar als je ziet op wie hij de voorkeur krijgt in de top 5 ten kost van bepaalde spelers.Tissoudali verdient toch absoluut een nominatie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top 10 mag zeker, maar als je ziet op wie hij de voorkeur krijgt in de top 5 ten kost van bepaalde spelers.Tissoudali verdient toch absoluut een nominatie?
Undav ;-)Blijft gewoon een raar gegeven dat dit loopt over een kalenderjaar en niet een seizoen. Ik onthou precies enkel nog de play-offs van vorig jaar en niet hetgeen daarvoor gebeurd is na de winterstop. Bijkomend heb je dat er kanshebbers maar een half seizoen hebben afgewerkt. Is deze editie niet het geval zeker? Of vergeet ik iemand? Misschien dat Sambi in de top 10 ging geraakt zijn..?
Stel u voor hoeveel er dat waren geweest als ze nu eens 11 stijnen's gehad hadden.Het zijn heel veel genk supporters die Club haten, buiten een sportieve strijd zie ik niet echt een vete. En onder stijnen hebben we 1 prijs gepakt ( beker 2007 )

Klopt dat ia altijd bij de grootste club, ik vind dat ook niet plezant denk dat wij allemaal media willen zonder voorkeuren.het is toch algemeen geweten de Persgroep in de zak van Club zit![]()
En Vanzeir dusUndav ;-)

Blijft gewoon een raar gegeven dat dit loopt over een kalenderjaar en niet een seizoen. Ik onthou precies enkel nog de play-offs van vorig jaar en niet hetgeen daarvoor gebeurd is na de winterstop. Bijkomend heb je dat er kanshebbers maar een half seizoen hebben afgewerkt. Is deze editie niet het geval zeker? Of vergeet ik iemand? Misschien dat Sambi in de top 10 ging geraakt zijn..?
Dit zijn de officiële ingediende punten van het nieuwsblad. Dan weet je meteen welke richting het gaat uitgaan :
1. Noa Lang (Club Brugge) 24 punten
2. Paul Onuachu (Genk) 22 p
3. Deniz Undav (Union) 14 p
4. Junya Ito (Genk) 10 p
5. Charles De Ketelaere (Club Brugge) 9 p
6. Hans Vanaken (Club Brugge) 8 p
7. Sergio Gomez (Anderlecht) 3 p
Tarik Tissoudali (AA Gent) 3 p
9. Lukas Nmecha (Anderlecht) 1 p
Didier Lamkel Zé (Antwerp) 1 p
Xavier Mercier (OH Leuven) 1 p
Eerste stemronde:
1. Paul Onuachu 21 p
2. Noa Lang 18 p
3. Junya Ito 7 p
4. Lukas Nmecha 2 p
Didier Lamkel Zé 2 p
Tweede stemronde:
1. Deniz Undav 14 p
2. Charles De Ketelaere 9 p
3. Hans Vanaken 8 p
4. Noa Lang 6 p
5. Tarik Tissoudali 3 p
Sergio Gomez 3 p
Junya Ito 3 p
8. Paul Onuachu 1 p
Xavier Mercier 1 p

Fucking Van Hamel. Bijna tegen iedereen wel blunderen en tegen ons zijn beste match van het seizoen.Mike Van Hamel kapiteinsband kwijt bij Beerschot, en tegen Genk krijgt oudje Biebauw de voorkeur in het doel.
Fucking Van Hamel. Bijna tegen iedereen wel blunderen en tegen ons zijn beste match van het seizoen.
![]()
Lamkel Zé verbreekt overeenkomst bij DAC, stap één richting nieuwe transfer
Didier Lamkel Zé (25) en de Slovaakse eersteklasser DAC zijn nu ook officieel uit elkaar. De Kameroener van Antwerp verbrak er zijn overeenkomst in onderling overleg.www.gva.be
Lap, benieuwd of we nog een ploeg vinden die zot genoeg is.
Ze noemen dat enkel maar 1B om die clubs zware licentievoorwaarden op te leggen. Heeft voor de rest niets te maken met 1A...De Gouden schoen, gaat dat tegenwoordig over de beste voetballer in 1A of de beste voetballer in België?
Op VTM is men continu bezig over Undav en Vanzelf "Zij hebben zich maar een half seizoen kunnen bewijzen"
22 van de 28 matchen gewonnen.
Vanzeir 19 doelpunten + 8 assists in 24 matchen
Undav 17 + 5 in 26 matchen
Eigenlijk moeten die jongens toch mee topfavoriet zijn ook al is het maar 1B
Hoe bizar is dit iddWacht, de gouden schoen is 2 minuten bezig en we weten al direct wie in de top 3 staat?![]()