Jupiler Pro League 2021-2022

Blijft gewoon een raar gegeven dat dit loopt over een kalenderjaar en niet een seizoen. Ik onthou precies enkel nog de play-offs van vorig jaar en niet hetgeen daarvoor gebeurd is na de winterstop. Bijkomend heb je dat er kanshebbers maar een half seizoen hebben afgewerkt. Is deze editie niet het geval zeker? Of vergeet ik iemand? Misschien dat Sambi in de top 10 ging geraakt zijn..?

Blijft gewoon een raar gegeven dat dit loopt over een kalenderjaar en niet een seizoen. Ik onthou precies enkel nog de play-offs van vorig jaar en niet hetgeen daarvoor gebeurd is na de winterstop. Bijkomend heb je dat er kanshebbers maar een half seizoen hebben afgewerkt. Is deze editie niet het geval zeker? Of vergeet ik iemand? Misschien dat Sambi in de top 10 ging geraakt zijn..?
Undav ;-)

het is toch algemeen geweten de Persgroep in de zak van Club zit :cool:
Klopt dat ia altijd bij de grootste club, ik vind dat ook niet plezant denk dat wij allemaal media willen zonder voorkeuren.
Vb dat geval met seck twee dagen rumoer, lang pakt rood op domme manier gazetten staan een week vol.
En de pers mag ook de K12 eens wat meer aandacht krijgen, zonder die club's is er geen voetbal.

Dit zijn de officiële ingediende punten van het nieuwsblad. Dan weet je meteen welke richting het gaat uitgaan :

1. Noa Lang (Club Brugge) 24 punten

2. Paul Onuachu (Genk) 22 p

3. Deniz Undav (Union) 14 p

4. Junya Ito (Genk) 10 p

5. Charles De Ketelaere (Club Brugge) 9 p

6. Hans Vanaken (Club Brugge) 8 p

7. Sergio Gomez (Anderlecht) 3 p

Tarik Tissoudali (AA Gent) 3 p

9. Lukas Nmecha (Anderlecht) 1 p

Didier Lamkel Zé (Antwerp) 1 p

Xavier Mercier (OH Leuven) 1 p

Eerste stemronde:​

1. Paul Onuachu 21 p

2. Noa Lang 18 p

3. Junya Ito 7 p

4. Lukas Nmecha 2 p

Didier Lamkel Zé 2 p

Tweede stemronde:​

1. Deniz Undav 14 p

2. Charles De Ketelaere 9 p

3. Hans Vanaken 8 p

4. Noa Lang 6 p

5. Tarik Tissoudali 3 p

Sergio Gomez 3 p

Junya Ito 3 p

8. Paul Onuachu 1 p

Xavier Mercier 1 p

Als je vorig seizoen pakt zou Nmecha zeker hoog eindigen. Sambi was voor nieuwjaar wel veel wisselvalliger dan de tweede seizoenshelft, waar hij echt wel goed was.

Doe je dat dit seizoen, zat Gomez er wss niet ver van. Maar ik vrees dat we die deze zomer kwijt gaan zijn als die zo blijft spelen.

Dit zijn de officiële ingediende punten van het nieuwsblad. Dan weet je meteen welke richting het gaat uitgaan :

1. Noa Lang (Club Brugge) 24 punten

2. Paul Onuachu (Genk) 22 p

3. Deniz Undav (Union) 14 p

4. Junya Ito (Genk) 10 p

5. Charles De Ketelaere (Club Brugge) 9 p

6. Hans Vanaken (Club Brugge) 8 p

7. Sergio Gomez (Anderlecht) 3 p

Tarik Tissoudali (AA Gent) 3 p

9. Lukas Nmecha (Anderlecht) 1 p

Didier Lamkel Zé (Antwerp) 1 p

Xavier Mercier (OH Leuven) 1 p

Eerste stemronde:​

1. Paul Onuachu 21 p

2. Noa Lang 18 p

3. Junya Ito 7 p

4. Lukas Nmecha 2 p

Didier Lamkel Zé 2 p

Tweede stemronde:​

1. Deniz Undav 14 p

2. Charles De Ketelaere 9 p

3. Hans Vanaken 8 p

4. Noa Lang 6 p

5. Tarik Tissoudali 3 p

Sergio Gomez 3 p

Junya Ito 3 p

8. Paul Onuachu 1 p

Xavier Mercier 1 p

Ach, nog lang niet zeker... 😬

Fucking Van Hamel. Bijna tegen iedereen wel blunderen en tegen ons zijn beste match van het seizoen.

Woutje is bijna 38 jaar oud en zijn laatste match dateert van Februari 2020. Ben benieuwd wat dat gaat geven...

Lap, benieuwd of we nog een ploeg vinden die zot genoeg is.

Ver moet ge niet zoeken. 15 km, ongeveer. Jammer dat jullie voorzitter geen enkele speler aan ons wil verkopen.

De Gouden schoen, gaat dat tegenwoordig over de beste voetballer in 1A of de beste voetballer in België?

Op VTM is men continu bezig over Undav en Vanzelf "Zij hebben zich maar een half seizoen kunnen bewijzen"

22 van de 28 matchen gewonnen.
Vanzeir 19 doelpunten + 8 assists in 24 matchen
Undav 17 + 5 in 26 matchen

Eigenlijk moeten die jongens toch mee topfavoriet zijn ook al is het maar 1B

De Gouden schoen, gaat dat tegenwoordig over de beste voetballer in 1A of de beste voetballer in België?

Op VTM is men continu bezig over Undav en Vanzelf "Zij hebben zich maar een half seizoen kunnen bewijzen"

22 van de 28 matchen gewonnen.
Vanzeir 19 doelpunten + 8 assists in 24 matchen
Undav 17 + 5 in 26 matchen

Eigenlijk moeten die jongens toch mee topfavoriet zijn ook al is het maar 1B
Ze noemen dat enkel maar 1B om die clubs zware licentievoorwaarden op te leggen. Heeft voor de rest niets te maken met 1A...

Terug
Bovenaan