Dat is waar! Maar je maakt de correcte nuance: dit seizoen. Dat is dus een nieuwigheid. Nu gaan we zien wat daar vandaan komt en ik juich het toe. Al denk ik dat zo een Balikwisha wel een héél groot risico is en ik denk ook niet dat die zijn taxi richting Brugge van richting heeft doen veranderen vanwege de aantrekking van Antwerp. Wel een 'mooi' staaltje zaken doen wel natuurlijk.Over Gheysens wil u volledig gelijk geven. Die is al enkele jaren gewoon aan het proberen om figuurlijk een grotere penis te hebben dan Verhaeghe en niks meer. Als volgend jaar blijkt dat hij de man harder pijn kan doen door een zwemclub te starten zal hij dat ook gewoon doen.
Maar hier sla je, zoals al velen voor u, de bal wel mis dit seizoen. Dit jaar heeft Antwerp veel nieuwe spelers gehaald, dat klopt. Maar daar zitten dus wel een hoop gasten bij met potentieel en een contract van lange duur. Dus met de bedoeling om die met winst door te verkopen. Denk maar aan oa Balikwisha, Bataille, Yusuf en Vines.
Verstraete, Benson en anderen van rond de 25-26 zijn uiteindelijk ook nog verre van fin de carrière maar daar ga je normaal niet het grote geld voor vangen dus die wil ik je nog geven maar dat lijken me toch ook niet de gasten waar jij echt op doelt.
Eigenlijk kom ik enkel aan Fisher, Dessoleil en Radja als "oud" en zonder doorverkoopwaarde en dan moet je Fisher nog met een korrel zout nemen en er vanuit gaan dat Dessoleil gehaald is om enkele jaren u vaste pion te worden centraal achteraan, een positie die je niet graag elk jaar vervangt.
Het lijkt wel alsof velen nog steeds in het D'onofrio tijdperk zitten of zich buiten Radja geen enkele transfer van Antwerp kunnen herinneren dit seizoen.
Dus ja, ze zijn wel degelijk aan de goeie weg bezig daar in Deurne. Maar ze moeten wel hopen dat hun investeringen binnenkort vruchten gaan afwerpen en dat de Paul nog een aantal jaren ambras wilt maken met Verhaeghe.
Maar ik kan me eerlijk gezegd inbeelden dat er best veel clubs zouden willen ruilen met Antwerp qua investeerder.
Ik kijk vooral uit naar de jeugdspelers die kunnen behouden worden met dat geld.
). Voorzitters, trainers, spelers, dat zijn allemaal passanten.