Babaluna
Well-known member
Domme zet welMja, Anderlecht last zijn stage in het Midden-Oosten af, maar dan heb je wel spelers als Amuzu, El Hadj, Zirkzee, Raman en Hoedt die in Dubai en Abu Dhabi op vakantie gaan met de feestdagen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Domme zet welMja, Anderlecht last zijn stage in het Midden-Oosten af, maar dan heb je wel spelers als Amuzu, El Hadj, Zirkzee, Raman en Hoedt die in Dubai en Abu Dhabi op vakantie gaan met de feestdagen...
Ja maar Spanje en Dubai kampen vooral met lokale uitbraken in de hotels enzo. Dus daar verblijven houdt een groot risico in.Kan je toch langs 2 kanten bekijken? In principe kan je je kern zelfs beter afsluiten tijdens een stage dan ze nu allemaal in België te laten rondlopen. Vliegen zullen ze toch met een eigen vliegtuig.
Het zou idd Schreuder zijn. Ken hem niet, dus we zien wel. Hoop toch ook dat hij kan motiveren.Het zou beslist zijn?
Wel goed nieuws dat onze competitie een extra aanvallende trainer rijk zal zijn.
tja, dat zeiden er vele toch al op voorhand, wie ga je als Club zijnde vinden waar je meteen van weet dat hij garant staat voor succes.Ik wou Clement wel weg maar hier word ik toch ook niet blij van
Blijkbaar door gebrek aan ambitieBij Hoffenheim toch niet gefaald. Stond daar 6de of 7de toen hij zelf opstapte
FTFYWeinig ervaring als coach , waterhoofd , gulle wilt ons echt nadoen ofwa![]()
Van joske verbaasd me dat niet stond vrijdagavond stevig te feesten in spanje mee ne grote hoop volk zonder mondmasker of dergerlijkeJammer van Izquierdo en Sowah dat ze niet mee kunnen.
Bij Hoffenheim toch niet gefaald. Stond daar 6de of 7de toen hij zelf opstapte