Jupiler Pro League 2021-2022

Ben wel benieuwd met welke trainer Club Brugge gaat verder gaan. Zou me niet verbazen als het een buitenlander ( Nederlander) wordt eigenlijk.

Frank de Boer wil ik alleszins niet zien als trainer bij Club Brugge. Die is werkelijk overal geflopt na zijn periode bij Ajax.

Ik blijf erbij dat Preud'homme tot het einde van het seizoen wellicht de beste en veiligste optie is. In de tussentijd kan je rustig zoeken naar een geschikte trainer.

Frank de Boer wil ik alleszins niet zien als trainer bij Club Brugge. Die is werkelijk overal geflopt na zijn periode bij Ajax.

Ik blijf erbij dat Preud'homme tot het einde van het seizoen wellicht de beste en veiligste optie is. In de tussentijd kan je rustig zoeken naar een geschikte trainer.
Laat Rik De Mil maar zijn ding doen dan

En belangrijk dat NXT het goed doen om volgend jaar in 2e klasse te komen.

Dus de boel daar nu destabiliseren lijkt me geen goed plan.

Niet vergeten dat Rik De Mil's prioriteit nu is om NXT in 1B te krijgen door in de top 4 te eindigen in de U21 competitie. Zomaar de trainer daar wegnemen lijkt me niet aanbevolen omdat ze er nu goed voor staan.

Edit: what Blekkie said.

Alfred Schreuder, nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. (Potentieel nieuwe coach Club)

Alfred Schreuder, nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. (Potentieel nieuwe coach Club)
Als assistent van Ten Hag waren ze zeer tevreden bij Ajax, maar als hoofdcoach heeft hij het nog niet kunnen waar maken. Dus het zal zeker een gokje zijn. Staat wel bekend om aanvallend voetbal.

Brugge 6 Corona gevallen. Dat heb je met al dat reizen tussen de dagen nu ondanks het afraden. Er gaan volgens mij zeer veel besmettingen uitkomen de volgende dagen en weken. Ik snap niet dat Club Brugge het risico neemt om op stage te gaan eigenlijk. Ondertussen toch al Genk, Standard, Anderlecht , STVV en Antwerp die wijselijk thuis blijven

Mja, Anderlecht last zijn stage in het Midden-Oosten af, maar dan heb je wel spelers als Amuzu, El Hadj, Zirkzee, Raman en Hoedt die in Dubai en Abu Dhabi op vakantie gaan met de feestdagen...

Mja, Anderlecht last zijn stage in het Midden-Oosten af, maar dan heb je wel spelers als Amuzu, El Hadj, Zirkzee, Raman en Hoedt die in Dubai en Abu Dhabi op vakantie gaan met de feestdagen...
Vandaar dat ik zeg dat er zeer veel besmettingen gaan volgen volgens mij. Ik begrijp niet waarom ze perse naar daar willen gaan terwijl de club het annuleert wegens onveilig

Brugge 6 Corona gevallen. Dat heb je met al dat reizen tussen de dagen nu ondanks het afraden. Er gaan volgens mij zeer veel besmettingen uitkomen de volgende dagen en weken. Ik snap niet dat Club Brugge het risico neemt om op stage te gaan eigenlijk. Ondertussen toch al Genk, Standard, Anderlecht , STVV en Antwerp die wijselijk thuis blijven
Kan je toch langs 2 kanten bekijken? In principe kan je je kern zelfs beter afsluiten tijdens een stage dan ze nu allemaal in België te laten rondlopen. Vliegen zullen ze toch met een eigen vliegtuig.

Terug
Bovenaan