Jupiler Pro League 2021-2022

Het gekap op Lang is hier toch serieus overdreven hoor... Die gast is 22 jaar, is nog n snotneus. Wordt élke match uitgefloten door het publiek van de tegenstander. Als hij ook maar 1 scheet laat staat het in de krant wat voor een probleemgeval hij wel niet is...

Zonder die negatieve focus op hem wint hij gewoon de GS met een straatlengte voorsprong op CDK want zijn statistieken zijn fenomenaal.

Wat sommigen ook denken, Clement is géén people manager. Clement breekt meer spelers dan dat hij maakt. Hoeveel spelers bloeien echt open onder hem? Met CDK heeft hij gewoon geluk met zijn talent. MPH had angsthazenvoetbal tegen Europese tegenstanders, maar was wel een genie in spelers doen ontbolsteren.

Clement is momenteel goed bezig met Lang, Vormer, Ricca, Perez, Izquerdo, Wesley, VD Brempt, Sowah of weg te jagen, ruzie mee te stoken of gewoon kraken.

Btw, moest Vormer een Cercle sticker van de muur getrokken hebben ipv Lang dan was hij voor iedereen een baas...

Lang geeft zich ALTIJD. Het liep voor geen meter bij hem tegen Cercle, maar deed nog steeds zijn stinkende best, 90 minuten lang. Hoe diep die soms op zijn eigen helft zat te verdedigen sommige matchen was bewonderswaardig.

Laat die maar doen, maar ge moet hem begeleiden, en Clement is daar niet de goede coach voor...

Solleke89, ik begrijp u toch niet zo goed.
Een hele tijd geleden nog zo afgeven om een mentaal beperkte pingponger omdat 'm niet professioneel genoeg is en de nadruk leggen op het belang van het mentale, maar bij een (naar men zegt) niet-mentaal beperkte voetballer dat veel erger gedrag vertoont moeten we alles met de mantel der liefde bedekken.

Het gekap op Lang is hier toch serieus overdreven hoor... Die gast is 22 jaar, is nog n snotneus. Wordt élke match uitgefloten door het publiek van de tegenstander. Als hij ook maar 1 scheet laat staat het in de krant wat voor een probleemgeval hij wel niet is...

Zonder die negatieve focus op hem wint hij gewoon de GS met een straatlengte voorsprong op CDK want zijn statistieken zijn fenomenaal.

Wat sommigen ook denken, Clement is géén people manager. Clement breekt meer spelers dan dat hij maakt. Hoeveel spelers bloeien echt open onder hem? Met CDK heeft hij gewoon geluk met zijn talent. MPH had angsthazenvoetbal tegen Europese tegenstanders, maar was wel een genie in spelers doen ontbolsteren.

Clement is momenteel goed bezig met Lang, Vormer, Ricca, Perez, Izquerdo, Wesley, VD Brempt, Sowah of weg te jagen, ruzie mee te stoken of gewoon kraken.

Btw, moest Vormer een Cercle sticker van de muur getrokken hebben ipv Lang dan was hij voor iedereen een baas...

Lang geeft zich ALTIJD. Het liep voor geen meter bij hem tegen Cercle, maar deed nog steeds zijn stinkende best, 90 minuten lang. Hoe diep die soms op zijn eigen helft zat te verdedigen sommige matchen was bewonderswaardig.

Laat die maar doen, maar ge moet hem begeleiden, en Clement is daar niet de goede coach voor...
Sorry, maar Lang is een topvoetballer, maar tegelijkertijd ook gewoon een arrogant rotventje.

Clement laat alles maar aanmodderen bedoel ik, in de pers blijven ze maar negatiever en negatiever focussen op Lang.
Clement had Lang altijd moeten wisselen aan de rust, dan was er weer een storm in een glas water vermeden.
Clement maakt veel speler kapot : okereke mocht altijd op de flank opdrijven idem nu met sowah, dennis kon opeens ook niks meer goed doen. Perez aan gekocht voor nxt, maar deed het goed dus a - kern en viel telkens goed in en in de voorbereiding scoorde die aan de lopen de band geen idee waar die nu naar toe is.
Badji eerst spits maken , om hem vervolgens nooit meer te gebruiken.
Dost zal ook niet zo tevreden zijn eene week speelt hij alles om vervolgens hem telkens in de 89' minuut in te brengen.
Dit weekend moet je Lang eraf halen die gast was al zo gefrustreerd dat iedereen een rode kaart zag aan komen behalve Clement.
Ik heb er eigenlijk wel genoeg van.

Snap niet dat mensen Noa Lang nog kunnen verdedigen.

Die gast denkt dat hij Pablo Escobar is is al zo van bij feynoord en ajax zijn kut gedrag, los van dat zeer goede voetballer maar zijn gedrag verneukt toch wel zijn voetbal vermogen.

Iemand enig idee waarom Kovac buiten vliegt? Resultaten etc. zien er mij nog zo slecht niet uit sinds hij bij Monaco zit.

Philippe Clement effectief op weg naar Monaco, Club zoekt opvolger

John van den Brom is vrij.

Ik zet mijn geld toch op Blessin, het is een publiek geheim dat Mannaert contact is blijven houden met hem. Bij KVO valt toch nog maar weinig eer te rapen met deze kern.

Ik zou voor vrancken gaan maar denk niet dat Club zomaar een coach gaat weghalen die onder contract ligt. Met Leekens dat al eens gedaan en is ons niet in dank afgenomen gezien zijn werk nog maar 90% af was.

Snap niet dat mensen Noa Lang nog kunnen verdedigen.

Die gast denkt dat hij Pablo Escobar is is al zo van bij feynoord en ajax zijn kut gedrag, los van dat zeer goede voetballer maar zijn gedrag verneukt toch wel zijn voetbal vermogen.
Overdrijf anders een beetje, serieus...

Ik zou die kans als Clement zijnde gewoon grijpen idd. Je kan hier weggaan met een goed gevoel, en zeer goeie dingen gepresteerd. Beter zo dan dit jaar mss nog falen en dan weg moeten met media en supporters in uw nek.

Ik ben er een fan van - in al zijn beperkingen en kwaliteiten - maar tegen welke steen is Lukaku met zijn hoofd geknald?

Nu zou wel goed zijn voor ons (jeij weer een opleidingsvergoeding) moest hij weer verhuizen voor veel geld naar een club in een andere competitie, daar niet van.

Terug
Bovenaan