Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom gestolen? Gewoon terechte uitslag, we moeten het maar sneller afmaken.Bah, gewoon bestolen. Kutsport.
Eigen schuld, hadden hier altijd minstens 2-0 moeten voorstaan. Anderlecht die buiten 1e 10 minuten niets heeft gedaan en 2x op een lucky manier scoort.
Bah, gewoon bestolen. Kutsport.
Eigen schuld, hadden hier altijd minstens 2-0 moeten voorstaan. Anderlecht die buiten 1e 10 minuten niets heeft gedaan en 2x op een lucky manier scoort.
Nu zit je er toch wel naast vind ik.Inderdaad. Bij club heb ik zo het gevoel dat ze teveel rekenen op Lang of Cdk. Qua algemeen spelpeil mag het toch net iets meer zijn.Terechte uitslag. Kon beide kanten op
Ik ga echt blij zijn als Buchanan er is.Inderdaad. Bij club heb ik zo het gevoel dat ze teveel rekenen op Lang of Cdk. Qua algemeen spelpeil mag het toch net iets meer zijn.
We hebben gewoon niks op de bank om lang en cdk te vervangen.Inderdaad. Bij club heb ik zo het gevoel dat ze teveel rekenen op Lang of Cdk. Qua algemeen spelpeil mag het toch net iets meer zijn.
Het is op ene speler, al de rest geen probleem mee hoor.Sommige anderlecht supporters zouden er goed aan doen eens frisse lucht te nemen tijdens de rust, dat geklaag op alles wat blauw zwart draagt tjonge jonge.
Is die Buchanan zo'n goeie dan? Ik hoor jullie vaak om hem roepen en de verwachtingen rond hem zijn precies heel groot.Ik ga echt blij zijn als Buchanan er is.
Nu kan je enkel Dost wisselen en dat is al een heel specifiek systeem. Voor de rest moeten we het altijd met Lang en CDK doen
Lang na zijn gele kaart ook zichzelf uit de match gehaald hè. Die kan soms ook gewoon het knopje uitzetten.We hebben gewoon niks op de bank om lang en cdk te vervangen.
Gaan we nu commentatoren als maatstaf gebruiken? Een paar pagina's terug was alles wat ze vertelden onzin.Het is op ene speler, al de rest geen probleem mee hoor.
Als zelfs commentatoren het zeggen zal er toch wel iets van zijn zeker? (En die zitten in de frisse lucht hè)
Tis er wele ene van ulle , Gertje ( wat ik den beste commentator vind tussen haakjes ) zegt het toch ook ^^Gaan we nu commentatoren als maatstaf gebruiken? Een paar pagina's terug was alles wat ze vertelden onzin.
Hij gaat niet de verlosser zijn, maar is wel vrij goede speler ( ook afwachten hoe die zich hier gaat aanpassen )Is die Buchanan zo'n goeie dan? Ik hoor jullie vaak om hem roepen en de verwachtingen rond hem zijn precies heel groot.
Die stonden daar al weken in. Zijn er pas donderdag uit gegaan na de nederlaag in Genk.Charleroi kan mee in de top-4 komen mits winst op Eupen.