Babaluna
Well-known member
we hebben het over 1 speler ....Cry more
Toch wel opvallend hoe de Paarse-fans de hele tijd over Club-spelers moeten zagen hier
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we hebben het over 1 speler ....Cry more
Toch wel opvallend hoe de Paarse-fans de hele tijd over Club-spelers moeten zagen hier
Hij heeft zuiver de bal en die van RSCA schopt tegen zijn onderkant schoen. Snap best dat dat pijn doet, maar is zelfs geen fout imo.Nja, toch beetje hoor

Euh Magallan trapt echt wel op de bal hoor ;-)Hij heeft zuiver de bal en die van RSCA schopt tegen zijn onderkant schoen. Snap best dat dat pijn doet, maar is zelfs geen fout imo.
Als jullie dit geel vinden, dan snap ik dat jullie Balanta een smeerlapke vinden.![]()
Ja, en gisteren had je het over een ander.we hebben het over 1 speler ....
Valt zo net in de categorie van licht geelHij heeft zuiver de bal en die van RSCA schopt tegen zijn onderkant schoen. Snap best dat dat pijn doet, maar is zelfs geen fout imo.
Als jullie dit geel vinden, dan snap ik dat jullie Balanta een smeerlapke vinden.![]()
NVM man!Toch een meerwaarde hier he gij.
Maar Lang heeft toch ook de bal? Het is Magallan die tegen Lang schopt, niet omgekeerd imo.Euh Magallan trapt echt wel op de bal hoor ;-)
NVM man!

Raman ni maar ge moet nooit , volgens mij , de best meespelende spits eruit zettenToch echt wel slechte wissels van Kompany
hij blokkeert idd deels de bal maar het is gevaarlijk spel van Lang met de studs vooruit omdat Magellan eerst op de bal isMaar Lang heeft toch ook de bal? Het is Magallan die tegen Lang schopt, niet omgekeerd imo.
Een type Trebel?Wij missen ook een echte voetballer op het middenveld. Cullen-Olson is enkel lopen, maar met de bal jongens toch.

Ge mist een Balanta op het middenveldMagallan.. moeten wij een premie betalen als die niet x aantal minuten speelt ? Was ik al blij dat we van Cobbaut af waren. Krijgen we dit in de plaats
Wij missen ook een echte voetballer op het middenveld. Cullen-Olson is enkel lopen, maar met de bal jongens toch.

Begint ni heEen type Trebel?![]()
Zoals Jonas zei licht geel, maar te makkelijk gegeven in deze topper, kan het snel ontsporen.hij blokkeert idd deels de bal maar het is gevaarlijk spel van Lang met de studs vooruit omdat Magellan eerst op de bal is