Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het moet toch veel scherper alweerSnap dat constante gebleit op Balanta ook niet.
Anyway, goeie eerste helft van ons maar hadden meer mogen scoren.
Ik zie niet veel verschillen met Verstraete van Antwerp nochtans. En op hem wordt er hier ook veel gefocust bij iedere fout.Snap dat constante gebleit op Balanta ook niet.
Anyway, goeie eerste helft van ons maar hadden meer mogen scoren.
Niet mee eens, birger gaat ook provoceren en mekkeren bij alles. Balanta is gewoon keihard en ben het eens dat dat laaste trapje iof duwtje niet hoeft. Spring duels gaat hij er ook te hard in.Ik zie niet veel verschillen met Verstraete van Antwerp nochtans. En op hem wordt er hier ook veel gefocust bij iedere fout.
Leuk om in uw ploeg te hebben maar als supporter van de tegenstrever ga je u vlug aan hem irriteren.
Idd, hij is fysiek soms te hard, maar doet voor de rest niet marginaal. Vergelijking klopt dus niet.Niet mee eens, birger gaat ook provoceren en mekkeren bij alles. Balanta is gewoon keihard en ben het eens dat dat laaste trapje iof duwtje niet hoeft. Spring duels gaat hij er ook te hard in.
Hopelijk met een own goal.Raman gaat de wedstrijd beslissen, ik voel het.
Waarom doe je het dan?upsa Balanta lol , we mogen er niet op focussen![]()

Is gewoon een fout. Jullie doen precies alsof die 5 keer per wedstrijd een Witselleke doet.upsa Balanta lol , we mogen er niet op focussen![]()
bewust tegen aanval eruit halen is toch gewoon geel.Is gewoon een fout. Jullie doen precies alsof die 5 keer per wedstrijd een Witselleke doet.
Raar dat Kouamé mag blijven staan
Omdat het opvalt , dat is geen focus he , het spêl ligt altijd stil als die int spel voorkomtWaarom doe je het dan?![]()
Wat mij aan Verstraete stoort is gewoon alle randzaken die niks met voetbal te maken hebben. Ruzie stoken, zagen tegen de ref.Ik zie niet veel verschillen met Verstraete van Antwerp nochtans. En op hem wordt er hier ook veel gefocust bij iedere fout.
Leuk om in uw ploeg te hebben maar als supporter van de tegenstrever ga je u vlug aan hem irriteren.