Jupiler Pro League 2021-2022

We zullen toch uit een heel ander vaatje moeten tappen na de rust willen we hier nog iets rapen. Als het op deze manier verdergaat zal het sneller 2-0 staan dan 1-1.

Snap dat constante gebleit op Balanta ook niet.

Anyway, goeie eerste helft van ons maar hadden meer mogen scoren.
Ik zie niet veel verschillen met Verstraete van Antwerp nochtans. En op hem wordt er hier ook veel gefocust bij iedere fout.
Leuk om in uw ploeg te hebben maar als supporter van de tegenstrever ga je u vlug aan hem irriteren.

Laatst bewerkt:
Ik zie niet veel verschillen met Verstraete van Antwerp nochtans. En op hem wordt er hier ook veel gefocust bij iedere fout.
Leuk om in uw ploeg te hebben maar als supporter van de tegenstrever ga je u vlug aan hem irriteren.
Niet mee eens, birger gaat ook provoceren en mekkeren bij alles. Balanta is gewoon keihard en ben het eens dat dat laaste trapje iof duwtje niet hoeft. Spring duels gaat hij er ook te hard in.

Niet mee eens, birger gaat ook provoceren en mekkeren bij alles. Balanta is gewoon keihard en ben het eens dat dat laaste trapje iof duwtje niet hoeft. Spring duels gaat hij er ook te hard in.
Idd, hij is fysiek soms te hard, maar doet voor de rest niet marginaal. Vergelijking klopt dus niet.

Zirkzee eraf? Was de enige die nog een bal kon bijhouden. Refaelov speelt gewoon niet mee en mag blijven staan. Wa idiote wissels zijn dat zeg:rofl:

Wat mij aan Verstraete stoort is gewoon alle randzaken die niks met voetbal te maken hebben. Ruzie stoken, zagen tegen de ref.

Terug
Bovenaan