Jupiler Pro League 2021-2022

Naïef, enthousiast, met heel veel liefde voor het spelletje met en heel wat kennis. Zie hem de toekomst worden, en heb daar geen probleem mee.
Ik snap ook hoegenaamd de haat niet.
Geniaal ook hoe hij een paar weken geleden De Bilde net niet zat uit te lachen toen die weer een of andere kemel uitstak "Meen je dat nu Gilles? Dat dacht je toch niet echt?" Hoe sneller we van die voddevent af zijn hoe beter. Ik heb nog liever dat ze Frank Raes een contractverlening geven van 5 jaar dan dat De Bilde nog 1 keer op tv komt.

De Bilde echt
Ik snap ook hoegenaamd de haat niet.
Geniaal ook hoe hij een paar weken geleden De Bilde net niet zat uit te lachen toen die weer een of andere kemel uitstak "Meen je dat nu Gilles? Dat dacht je toch niet echt?" Hoe sneller we van die voddevent af zijn hoe beter. Ik heb nog liever dat ze Frank Raes een contractverlening geven van 5 jaar dan dat De Bilde nog 1 keer op tv komt.
ook geen fan van herinner u nog dat hij tijdens Club-PSG een fout op CDK bleef doordrammen dat een rode kaart moest zijn. Dit terwijl iedereen die de beelden zag dat het gewoon geel was.
Zelf alle Club supporters waren het eens met die gele kaart, na de match zelf nog bij CDK er weer over beginnen..

De Bilde echt

ook geen fan van herinner u nog dat hij tijdens Club-PSG een fout op CDK bleef doordrammen dat een rode kaart moest zijn. Dit terwijl iedereen die de beelden zag dat het gewoon geel was.
Zelf alle Club supporters waren het eens met die gele kaart, na de match zelf nog bij CDK er weer over beginnen..
Afgelopen week toch ook? Keihard insinueren dat Lang (correct me if I'm wrong) zijn knietje liet hangen.
Als er nu 1 iemand is die écht moet zwijgen over spelers die iets doen richting de tegenstander is hij het toch wel zeker?

Heb deze week maar met half oog gekeken, maar dat was gewoon een ongelukkige botsing.
Afgelopen week toch ook? Keihard insinueren dat Lang (correct me if I'm wrong) zijn knietje liet hangen.
Als er nu 1 iemand is die écht moet zwijgen over spelers die iets doen richting de tegenstander is hij het toch wel zeker

Polspoel was nog wel fijn, en vader foeterte altijd dat ne rsca supporter was ( geen idee eigenlijk ).
Dat was noga ne tijd mee canal +en filmnet wij haaden zowat als enig in de familie zo ne bak en toen zonden ze maar wekelijk twee top matchen uit de spanning om te kijken was toen groter nu zijn we gewend dat alles te zien is op tv.
Zalig was dat eigenlijk. Canal+ blauw
Mijn oma was de enige die dat in huis had (omdat mijn nonkel daar nog inwoonde) dus vaak aan mijn ouders zitten zagen om op zaterdagavond of zondagmiddag (want toen hadden ze minder speeluren) nog tot daar te gaan om dan gewoon voetbal te kijken.

Goal op zaterdagavond zeker en stadion zondagavond
Met dan echt lange samenvattingen van die namiddagmatch.

en je had maar 3 matchen op weekend die live uitgezonden werden. Als je fan was van een kleinere ploegen moest je hopen dat ze tegen een topploeg speelden anders kon je nooit live kijken naar een wedstrijd

Goed nieuws dat Dury eindelijk buiten ligt, het werd eens tijd zeker. Die was het op verschillende vlakken al helemaal kwijt. Nu nemen Timmy en Davy over, veel verbetering verwacht ik niet maar slechter kan ook niet. Idealiter zouden we een type Storck moeten binnenhalen om onze plaats in 1e klasse te verzekeren. Al zijn onze 2 T2's een veel goedkopere oplossing natuurlijk.

Ik heb mij ook jaren geërgerd aan Raes. Maar de laatste jaren lijkt die zich meer en meer te profileren als leutigen nonkel. Kan nog wel met zijn onnozeliteiten lachen.

Aster vind ik wel ok, maar heeft imo nog wel wat tijd nodig om te groeien in het vak.

Vind hem soms zeker ok in 90 minutes, maar soms toch ook nog wat te kinderachtig.

Deferme en De Bilde zijn alleszins een pak irritanter voor mij.

Holzhauser speelt echt alsof die 38 in plaats van 28 is.
Die Jan van den Bergh ook, 56% pass accuracy. Heeft ook dubbel zoveel balcontacten als de rest dus KVO weet wel dat ze die aan de bal moeten laten. Vorige match 56%, daarvoor 65%, match daarvoor zelfs maar 42%. Toch beschamend?

Terug
Bovenaan