Feit is dat elke ploeg hem uitfluit zelf OHL deze week. Van mij mag dat en hij mag ook reageren maar liefst met zijn voetenAllee dan heb ik de foute ploeg … maar het zijn maar veronderstelling .

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feit is dat elke ploeg hem uitfluit zelf OHL deze week. Van mij mag dat en hij mag ook reageren maar liefst met zijn voetenAllee dan heb ik de foute ploeg … maar het zijn maar veronderstelling .

Ik snap ook hoegenaamd de haat niet.Naïef, enthousiast, met heel veel liefde voor het spelletje met en heel wat kennis. Zie hem de toekomst worden, en heb daar geen probleem mee.
ook geen fan van herinner u nog dat hij tijdens Club-PSG een fout op CDK bleef doordrammen dat een rode kaart moest zijn. Dit terwijl iedereen die de beelden zag dat het gewoon geel was.Ik snap ook hoegenaamd de haat niet.
Geniaal ook hoe hij een paar weken geleden De Bilde net niet zat uit te lachen toen die weer een of andere kemel uitstak "Meen je dat nu Gilles? Dat dacht je toch niet echt?" Hoe sneller we van die voddevent af zijn hoe beter. Ik heb nog liever dat ze Frank Raes een contractverlening geven van 5 jaar dan dat De Bilde nog 1 keer op tv komt.
Afgelopen week toch ook? Keihard insinueren dat Lang (correct me if I'm wrong) zijn knietje liet hangen.De Bilde echt
ook geen fan van herinner u nog dat hij tijdens Club-PSG een fout op CDK bleef doordrammen dat een rode kaart moest zijn. Dit terwijl iedereen die de beelden zag dat het gewoon geel was.
Zelf alle Club supporters waren het eens met die gele kaart, na de match zelf nog bij CDK er weer over beginnen..
Afgelopen week toch ook? Keihard insinueren dat Lang (correct me if I'm wrong) zijn knietje liet hangen.
Als er nu 1 iemand is die écht moet zwijgen over spelers die iets doen richting de tegenstander is hij het toch wel zeker
Zalig was dat eigenlijk. Canal+ blauwPolspoel was nog wel fijn, en vader foeterte altijd dat ne rsca supporter was ( geen idee eigenlijk ).
Dat was noga ne tijd mee canal +en filmnet wij haaden zowat als enig in de familie zo ne bak en toen zonden ze maar wekelijk twee top matchen uit de spanning om te kijken was toen groter nu zijn we gewend dat alles te zien is op tv.