Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit op de bank bij Nottingham ForestIs Horvath niet beschikbaar?![]()

Dat seck ook meteen zegt wat het probleem is, nu ziet visser een speler die op alles wat bewoog aant kloppen was terechte rode kaart, als ik die standjes zie mogen jullie visser nog danken dat hij engels er ook niet afsmijt, wat een marginaal is da geworden en dan lopen er mensen te zagen omdat vanaken bij de scheids gaat klagen.Klein wist-je-datje: Visser was in het verleden gewraakt door Antwerp. Dit was zijn eerste match in anderhalf jaar dat hij terug voor ons mocht fluiten.
Ik insinueer niets maar vind het wel een beetje ironisch.
Seck heeft na de match zijn verhaal gaan doen bij de match delegate en de club overweegt klacht neer te leggen tegen Amallah bij de voetbalbond en de politie.Dat seck ook meteen zegt wat het probleem is, nu ziet visser een speler die op alles wat bewoog aant kloppen was terechte rode kaart, als ik die standjes zie mogen jullie visser nog danken dat hij engels er ook niet afsmijt, wat een marginaal is da geworden en dan lopen er mensen te zagen omdat vanaken bij de scheids gaat klagen.
Waarom moet hij in de pers dat nog eens herhalen?