Jupiler Pro League 2021-2022

Zakelijke overwinning opnieuw. 3 punten en de 0 gehouden (in extremis).

Weer veel gezeik op Nsoki, maar net als op PSG speelt ie weer best een goeie match, behalve zijn typische fout, maar die maakte Hendry en Sobol ook, daar wordt dan weer niet op gekakt?
Voor mij moet het centrale duo Hendry-Nsoki worden, simpel. Nsoki zijn inspeelpass is echt sterk, soms wat risico daarin ja, maar eindeloos tikken hoeft voor mij ook niet.

En dan komen we naadloos bij Clement met zijn achterlijke wissels, ik heb het daar echt mee gehad. Mechele voor Balanta, echt? Hou die stabiliteit in je verdediging eens vast... Maar zal plots wel weer om één of andere reden met Mechele starten wrs.
En 3 spelers in minuut 88 terwijl je op dat moment al 15(!) minuten 3-0 voor staat, tegen de voorlaatste in de stand. Als die 3-0 valt moet je direct CDK en Lang van dat plein halen, samen met of Balanta of Mata. Ideaal moment om een Sowah (hopelijk) wat vertrouwen te geven, maar neen, niet nodig... Kan je hem binnenkort weer voor de leeuwen gooien en verwonderd zijn dat ie van geen hout pijlen weet te maken, tjah. :sop:

Klein wist-je-datje: Visser was in het verleden gewraakt door Antwerp. Dit was zijn eerste match in anderhalf jaar dat hij terug voor ons mocht fluiten.
Ik insinueer niets maar vind het wel een beetje ironisch.

Klein wist-je-datje: Visser was in het verleden gewraakt door Antwerp. Dit was zijn eerste match in anderhalf jaar dat hij terug voor ons mocht fluiten.
Ik insinueer niets maar vind het wel een beetje ironisch.
Dat seck ook meteen zegt wat het probleem is, nu ziet visser een speler die op alles wat bewoog aant kloppen was terechte rode kaart, als ik die standjes zie mogen jullie visser nog danken dat hij engels er ook niet afsmijt, wat een marginaal is da geworden en dan lopen er mensen te zagen omdat vanaken bij de scheids gaat klagen.

Dat seck ook meteen zegt wat het probleem is, nu ziet visser een speler die op alles wat bewoog aant kloppen was terechte rode kaart, als ik die standjes zie mogen jullie visser nog danken dat hij engels er ook niet afsmijt, wat een marginaal is da geworden en dan lopen er mensen te zagen omdat vanaken bij de scheids gaat klagen.
Seck heeft na de match zijn verhaal gaan doen bij de match delegate en de club overweegt klacht neer te leggen tegen Amallah bij de voetbalbond en de politie.
Waarom moet hij in de pers dat nog eens herhalen? Wat valt daar met te winnen? Buiten dat hij nog eens de pijn van die woorden moet herbeleven.
Ik denk echt dat vele hier totaal geen besef hebben wat racisme is en doet met een mens. Ik heb enkele zwarte vrienden en kennissen en die verhalen van wat zij soms moeten aanhoren die maken mij echt zo boos. Ik gok dat racisme en de multiculturele samenleving voor veel mensen hier een ver van hun bed show is aan sommige commentaren hier maar voor iemand zoals ik die een sociaal leven in een grootstad is dat wel iets meer te vatten en daarom ook dat ik mij daar zo in druk maak.
Normaal ben ik één en al nuance maar op dit punt geef ik echt niet snel toe.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan