Jupiler Pro League 2021-2022

Serieus? Heb jij iets van de wedstrijd gezien? Dit was toch niet normaal van Visser en Standard? Pas helemaal op't einde heeft Antwerp zijn cool verloren.
Heb pas de laatste 10 minuten gezien, dus de 2 goals van Standard.
En dit robbertje vechten ook :rofl:
Komt gewoon wat lachen met ons denk ik :laugh:

En ik snap ook wel dat onze spelers heet stonden, moet frustrerend zijn om te zien hoe een geweldige gast als Seck ongestraft racistische verwensingen moet ondergaan en dan zelf nog rood krijgen ook.

2 ploegen die al weken opgefokt lopen en de boel ontploft weer natuurlijk. Dan moet je een arbiter aanstellen die een wedstrijd kan aanvoelen en durft, allesbehalve Vissers dus. Had al na 5 min geen controle meer over de wedstrijd.

Ah, en dan moeten spelers zich niet meer beheersen? Dan mogen ze agressief rondvliegen en overal tikken uitdelen? Straf dat.
Tuurlijk wel. Maar hij ligt mee aan de basis dat iedereen opgefokt is.

Die racisme? Rel onder de pauze
Die niet gefloten penalty?
Die niet gegeven rode voor Bokadi?

Maar het blijven kleine kindjes hè uiteraard

Serieus? Heb jij iets van de wedstrijd gezien? Dit was toch niet normaal van Visser en Standard? Pas helemaal op't einde heeft Antwerp zijn cool verloren.

Beetje bijlezen vriend, ik heb 5 posts ervoor gezegd dat ik enkel de laatste 15 minuten gezien heb.

Dit was ook weer Visser zijn fout zeker? Komaan gast, dat zijn gewoon een bende agressieve debielen bijeen. Gefrustreerd dat ze alsnog verloren hebben, das alles.

2 ploegen die al weken opgefokt lopen en de boel ontploft weer natuurlijk. Dan moet je een arbiter aanstellen die een wedstrijd kan aanvoelen en durft, allesbehalve Vissers dus. Had al na 5 min geen controle meer over de wedstrijd.
Antwerp al weken opgefokt? Waar haal je dat van? We zitten in een positieve flow, resulaten zijn redelijk, het spel was elke weer beter. Wij pakken normaal bijna geen kaarten en staan helemaal onderaan het klassement van gemaakte fouten. Als er 1 ploeg is die dit jaar opgefokt is dan is het wel Standard.

Dat een beer als Seck blijkbaar zat te wenen in de kleedkamer omwille van de woorden van Amallah daar breekt mijn hart nu van 😔

Antwerp al weken opgefokt? Waar haal je dat van? We zitten in een positieve flow, resulaten zijn redelijk, het spel was elke weer beter. Wij pakken normaal bijna geen kaarten en staan helemaal onderaan het klassement van gemaakte fouten. Als er 1 ploeg is die dit jaar opgefokt is dan is het wel Standard.
Ik zeg maar 1 naam: Verstraete. Dat die man wekelijks geen geel en of rood pakt snapt niemand van de tegenpartij. Dat klassement wil niets zeggen.

Dat een beer als Seck blijkbaar zat te wenen in de kleedkamer omwille van de woorden van Amallah daar breekt mijn hart nu van 😔
Ofwel heb ik dat gemist, maar van waar komt die info eigenlijk? Want ik vraag me nu toch wel oprecht af wat Amallah gezegd heeft...

Ofwel heb ik dat gemist, maar van waar komt die info eigenlijk? Want ik vraag me nu toch wel oprecht af wat Amallah gezegd heeft...

Engels zei dat geloof ik na de match. Hij zei ook dat hij zelf niet verstaan heeft wat er gezegd werd, maar volgens de herhalingen stond hij tussen Amallah en Seck. Dus hoe hij dat niet verstaan heeft, is mij een raadsel.

Engels zei dat geloof ik na de match. Hij zei ook dat hij zelf niet verstaan heeft wat er gezegd werd, maar volgens de herhalingen stond hij tussen Amallah en Seck. Dus hoe hij dat niet verstaan heeft, is mij een raadsel.
Hangt er vanaf welke taal hè :unsure:
@DBK hangen er geen microfoons in de spelerstunnel? Dacht altijd van wel

Engels is in een discussie verwikkeld met Amallah terwijl ze stappen richting kleedkamer.

Ook Seck komt erbij.

Amallah roept hem iets toe en dan knapt er iets bij de Antwerp-verdediger.

Hij gaat over de rooie, moet weg gehouden worden van Amallah.

Seck probeert zich meermaals los te rukken - hij is woest.
"Wat tegen Seck is gezegd, is zodanig erg dat hij het zelf nog niet kan verwoorden", vertelde Engelse bij Sporza.

Niet te hard romantiseren he, DBK. :biglaugh:
Straks zegt ge nog dat ze zijn naam gelijk bij wijn uitspreken maar toch anders schrijven, en dat Tom Hanks hem getroost heeft tijdens de tweede helft.

"Wat tegen Seck is gezegd, is zodanig erg dat hij het zelf nog niet kan verwoorden", vertelde Engelse bij Sporza.
Zo een onnozel antwoord weer. Breng het dan ook direct naar buiten als iets u zo over de rooie doet gaan, dat Amallah goed gestraft wordt in plaats van dit rare omertasfeertje terwijl ge zelf rood hebt gekregen. Hoe erg kan het ook plots zijn wat iemand zegt als ge al jaren voetbal speelt, denk ik dan eveneens.

Terug
Bovenaan