DBK
Well-known member
Klopt. Dit was wel rood geweest.Butez was ook rood imo, maar dat durft visser waarschijnlijk niet aan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Dit was wel rood geweest.Butez was ook rood imo, maar dat durft visser waarschijnlijk niet aan...
Serieus? Heb jij iets van de wedstrijd gezien? Dit was toch niet normaal van Visser en Standard? Pas helemaal op't einde heeft Antwerp zijn cool verloren.
Komt gewoon wat lachen met ons denk ikHeb pas de laatste 10 minuten gezien, dus de 2 goals van Standard.
En dit robbertje vechten ook![]()

Tuurlijk wel. Maar hij ligt mee aan de basis dat iedereen opgefokt is.Ah, en dan moeten spelers zich niet meer beheersen? Dan mogen ze agressief rondvliegen en overal tikken uitdelen? Straf dat.
Serieus? Heb jij iets van de wedstrijd gezien? Dit was toch niet normaal van Visser en Standard? Pas helemaal op't einde heeft Antwerp zijn cool verloren.
Antwerp al weken opgefokt? Waar haal je dat van? We zitten in een positieve flow, resulaten zijn redelijk, het spel was elke weer beter. Wij pakken normaal bijna geen kaarten en staan helemaal onderaan het klassement van gemaakte fouten. Als er 1 ploeg is die dit jaar opgefokt is dan is het wel Standard.2 ploegen die al weken opgefokt lopen en de boel ontploft weer natuurlijk. Dan moet je een arbiter aanstellen die een wedstrijd kan aanvoelen en durft, allesbehalve Vissers dus. Had al na 5 min geen controle meer over de wedstrijd.

Ik zeg maar 1 naam: Verstraete. Dat die man wekelijks geen geel en of rood pakt snapt niemand van de tegenpartij. Dat klassement wil niets zeggen.Antwerp al weken opgefokt? Waar haal je dat van? We zitten in een positieve flow, resulaten zijn redelijk, het spel was elke weer beter. Wij pakken normaal bijna geen kaarten en staan helemaal onderaan het klassement van gemaakte fouten. Als er 1 ploeg is die dit jaar opgefokt is dan is het wel Standard.
Ofwel heb ik dat gemist, maar van waar komt die info eigenlijk? Want ik vraag me nu toch wel oprecht af wat Amallah gezegd heeft...Dat een beer als Seck blijkbaar zat te wenen in de kleedkamer omwille van de woorden van Amallah daar breekt mijn hart nu van![]()
Halelujah ! voor mij de vuilste speler van de jpl en als ze hem wisselen voor Haroun , staat den 2 de erop lolIk zeg maar 1 naam: Verstraete. Dat die man wekelijks geen geel en of rood pakt snapt niemand van de tegenpartij. Dat klassement wil niets zeggen.
Ofwel heb ik dat gemist, maar van waar komt die info eigenlijk? Want ik vraag me nu toch wel oprecht af wat Amallah gezegd heeft...
Engels na de match. Ik vraag het mij ook af, het lastige is dat je zoiets nooit ga kunnen bewijzen of hard maken.Ofwel heb ik dat gemist, maar van waar komt die info eigenlijk? Want ik vraag me nu toch wel oprecht af wat Amallah gezegd heeft...
Hangt er vanaf welke taal hèEngels zei dat geloof ik na de match. Hij zei ook dat hij zelf niet verstaan heeft wat er gezegd werd, maar volgens de herhalingen stond hij tussen Amallah en Seck. Dus hoe hij dat niet verstaan heeft, is mij een raadsel.
Engels is in een discussie verwikkeld met Amallah terwijl ze stappen richting kleedkamer.
Ook Seck komt erbij.
Amallah roept hem iets toe en dan knapt er iets bij de Antwerp-verdediger.
Hij gaat over de rooie, moet weg gehouden worden van Amallah.
Seck probeert zich meermaals los te rukken - hij is woest.
"Wat tegen Seck is gezegd, is zodanig erg dat hij het zelf nog niet kan verwoorden", vertelde Engelse bij Sporza.
Niet te hard romantiseren he, DBK.Dat een beer als Seck blijkbaar zat te wenen in de kleedkamer omwille van de woorden van Amallah daar breekt mijn hart nu van![]()

Zo een onnozel antwoord weer. Breng het dan ook direct naar buiten als iets u zo over de rooie doet gaan, dat Amallah goed gestraft wordt in plaats van dit rare omertasfeertje terwijl ge zelf rood hebt gekregen. Hoe erg kan het ook plots zijn wat iemand zegt als ge al jaren voetbal speelt, denk ik dan eveneens."Wat tegen Seck is gezegd, is zodanig erg dat hij het zelf nog niet kan verwoorden", vertelde Engelse bij Sporza.