Jupiler Pro League 2021-2022

Holzhauser hoort wel bij de spelers met de meeste sprints en afgelegde afstand, daar niet van.
Dat is al eens ter sprake gekomen denk ik, zijn sprints dat is vooral jagen op de doelman.. en dan terug wandelen als de bal is weg getrapt omdat hij dan zijn ding gedaan heeft

Noemt men ook wel eens alibi lopen 😊

Rood voor Seck... Ik ben benieuwd wat men hem heeft toegeroepen want eer je Seck, wat toch een lieve en rustige kerel is, zo over de rooie krijgt. Toch elke keer zever tegen Standard.

Rood voor Seck... Ik ben benieuwd wat men hem heeft toegeroepen want eer je Seck, wat toch een lieve en rustige kerel is, zo over de rooie krijgt. Toch elke keer zever tegen Standard.
Volgens Aster zegt men bij Antwerp dat het om racistische uitlatingen ging van Amallah. Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik Seck over de rooie zag gaan.

Triestig dit, op de beelden doet Seck eigenlijk ook niets dat een rode kaart rechtvaardigt buiten wild gesticuleren.

Spelers hadden gewoon binnen moeten blijven als statement, 't is duidelijk dat je van de Pro League toch geen bescherming moet verwachten tegen racisme.

Volgens Aster zegt men bij Antwerp dat het om racistische uitlatingen ging van Amallah. Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik Seck over de rooie zag gaan.

Triestig dit, op de beelden doet Seck eigenlijk ook niets dat een rode kaart rechtvaardigt buiten wild gesticuleren.
Toen ik het verslag lag op Sporza dacht ik al meteen aan racistische uitlatingen. Ver moet je niet gaan zoeken bij zulke zaken jammer genoeg.

Spelers hadden gewoon binnen moeten blijven als statement, 't is duidelijk dat je van de Pro League toch geen bescherming moet verwachten tegen racisme.
Inderdaad, het is echt jammer dat zoiets in 2021 nog altijd niet harder wordt aangepakt.
Ik ben hier echt niet goed van, zeker omdat ik grote fan van ben van Seck. Dat is een echt een crème van een kerel.

Visser kan het echt niet aan. Waarom laten ze die jongen matchen van Standard, waarvan je weet dat ze toch uit de hand lopen, fluiten?

Terug
Bovenaan