Jupiler Pro League 2021-2022

Buchanan sluit in januari aan op winterstage ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd, hopelijk in vorm voor de PO's

Laatst bewerkt:
Wat laat Suzuki daar allemaal liggen?

NIet enkel Suzuki, ook Shankland en Caicedo laten daar twee dotten van kansen liggen. Had na 30 minuten gewoon 0-4 kunnen staan.

Los van de ongelukkige tussenstand vind je niet dat ze zonder Holzhauser beter spelen?

Goh, is het omdat Holzhauser er niet bij is, of omdat Eupen gigantisch slecht speelt zonder Stef Peeters? Maar op zich, zeker de eerste helft, waren we offensief wel een stuk sneller zonder Holzhauser. Maar dat ligt volgens mij ook aan de combinatie Vaca + 2 spitsen, normaal spelen we altijd maar met 1 spits. Ook de afwezigheid van Pietermaat is een zegen wat mij betreft. Top qua inzet, maar 0 creativiteit en bijdrage offensief. Met een spits ipv Pietermaat, komt het ons gewoon beter uit tegen zwakkere ploegen zoals Eupen vandaag.

Cercle aant winnen, tis effectief gedaan. 1B here we come. Ik heb heel lang blijven hopen, maar de nederlaag tegen Zulte en de daaropvolgende 9/9 van Cercle bezegelen ons lot, halfweg de competitie. We moeten nog 8 keer winnen in de komende 16 wedstrijden om erin te blijven. De enige ploegen die in de afgelopen 16 wedstrijden 8 keer konden winnen, staan in de top-4.

Rafa heeft vaak genoeg te stenen uit de grond staan zuigen ook. Dus die heeft effectief wel een paar keer terecht op de bank gezeten. Een Rafa in vorm is altijd een meerwaarde. Wel eens leuk om 0-3 voor te staan na 45min.

Terug
Bovenaan