Jupiler Pro League 2021-2022

Beetje, maar was er op aant wachten. Als hij hem fluit zal de var niet corrigeren in elk geval.

Ja amai, dat gaat pijn doen tegen PSG als ze niet meer opletten achteraan. En onze voorhoede toch iets teveel gemorst met grote kansen vandaag!

Ik vond toch dat hij vooral zijn voeten uit stak om toch maar zeker contact te maken.

Aan de andere kant, best een goed ploegske dit Seraing

Hoeveel konijnenpoten heeft Hein opgevreten voor deze match? OHL verdient die match met 5-1 te winnen intussen. Worden totaal weggespeeld en toch gaan ze hier 3 punten stelen.
OHL heeft gisteren verloren op een manier dat Gent al 4 of matchen heeft verloren dit seizoen.
Zoals Rik Coppens het ooit zei: "gewoon meer goals maken dan de tegenstander"

Nurio had daar wel zijn 2de geel mogen of misschien wel moeten krijgen.
Heel bewust even zijn voet op Schrijvers zetten.

Nurio had daar wel zijn 2de geel mogen of misschien wel moeten krijgen.
Heel bewust even zijn voet op Schrijvers zetten.
Ik denk vooral dat Godeau zeker rood moest hebben voor die tackle langs achter. Smerig en totaal onnodig. De elleboog bij Okumu mocht ook wel bestraft worden, want die is 10 min later van het veld gemoeten wegens een hoofdblessure.

Ik had meer verwacht van jullie. Als ik jullie nu slecht noem, ben ik niet eens aan het liegen. Wat is dat nu zeg, daar is ook niks leuk aan.
We halen zowat ons gemiddelde niveau vandaag, misschien zelfs hoger want de eerste 15 minuten waren best wel goed.

Deprimerend, ik weet het. Dat onze gevaarlijkste man (Benson) op de bank zit, helpt ook niet.

Ik weet niet in wie of wat ik mij het meeste erger, Gilles De Bilde, Lothar d'Hondt of het slechte spel van Antwerp.

Die fout net op Samatta, wtf???

Daar kwam Bourdin heel goed weg. Compensatie voor de belachelijke gele kaart uit de eerste helft. Maar goed, voor de neutrale kijker telt de leuze 2 rights don't make a wrong uiteraard.

Terug
Bovenaan