Babaluna
Well-known member
hoe bedoelde ?Alé Babaluna duwt eens wa door, we spelen archislecht en sta nog 1-1
Kheb gene Anouk Maton meer dus als er sugesties zijn , u laat het me weten 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe bedoelde ?Alé Babaluna duwt eens wa door, we spelen archislecht en sta nog 1-1
Kheb gene Anouk Maton meer dus als er sugesties zijn , u laat het me weten 
Inderdaad , ervaring noemen ze da danDat Harwood Bellis voor die Magallan op de bank zit is ook te gek voor woorden
Moest het nu de 1ste keer zijn…Inderdaad steeds hetzelfde, bij steeds dezelfde ploeg. Precies kleine kinderen die er niet tegen kunnen dat ze verliezen.Standard wordt helemaal op een hoopje gespeeld door Charleroi.
En den boel wordt weer maar eens stil gelegd, aub zeg iedere fokking keer hetzelfde als het niet draait. Geef toch eens een paar forfaits en zonder publiek, hoe kan je daar nu zelfs nog compassie mee hebben eigenlijk.
Maar dit is toch meer dan de rivaliteit met Charleroi? Nu het een boeltje ongeregeld is profiteren ze gewoon om die er ook nog eens bij te nemen.Zoekt u ergens een bos uit en leeft u uit op mekaar, het kan mij niet boeien. Maar dit moet gewoon buiten het stadion gehouden worden.
Goed zien dat we niet degraderen, zo erg is het.