Jupiler Pro League 2021-2022

Zo'n match zou je toch op het gemak moeten kunnen uitspelen met een een goal of 2-3 voorsprong in plaats van weeral bibberen tot de laatste seconde. Nu goed, de 3 punten zijn binnen en dat is het belangrijkste natuurlijk.

Toch precies wat hersenloze “supporters” bij den Beerschot. Applaudisseren voor een randdebiel die een vuurpijl in een supportersvak gooit, ongezien.
Marginaal dieptepunt.

Standard wordt helemaal op een hoopje gespeeld door Charleroi.
En den boel wordt weer maar eens stil gelegd, aub zeg iedere fokking keer hetzelfde als het niet draait. Geef toch eens een paar forfaits en zonder publiek, hoe kan je daar nu zelfs nog compassie mee hebben eigenlijk.

Ik dacht dat het op Club redelijk marginaal was, maar na wat ik vandaag weer zie valt dat precies nog mee, zucht.
Maar 't ligt allemaal aan Corona natuurlijk, mensen hebben een uitlaatklep nodig waarschijnlijk :lol: ... marginalen dat zijn het ja

Standard wordt helemaal op een hoopje gespeeld door Charleroi.
En den boel wordt weer maar eens stil gelegd, aub zeg iedere fokking keer hetzelfde als het niet draait. Geef toch eens een paar forfaits en zonder publiek, hoe kan je daar nu zelfs nog compassie mee hebben eigenlijk.
Moest het nu de 1ste keer zijn…Inderdaad steeds hetzelfde, bij steeds dezelfde ploeg. Precies kleine kinderen die er niet tegen kunnen dat ze verliezen.

Zoekt u ergens een bos uit en leeft u uit op mekaar, het kan mij niet boeien. Maar dit moet gewoon buiten het stadion gehouden worden.
Goed zien dat we niet degraderen, zo erg is het.

Zoekt u ergens een bos uit en leeft u uit op mekaar, het kan mij niet boeien. Maar dit moet gewoon buiten het stadion gehouden worden.
Goed zien dat we niet degraderen, zo erg is het.
Maar dit is toch meer dan de rivaliteit met Charleroi? Nu het een boeltje ongeregeld is profiteren ze gewoon om die er ook nog eens bij te nemen.
Gaan gewoon weer hun ongenoegen uiten door de match stil te leggen, voor de 10e keer (ofzo) in de laatste jaren, en er worden daar gewoon amper straffen voor uitgesproken, dat kan toch niet?

Terug
Bovenaan