Jupiler Pro League 2021-2022

Lestienne werkelijks nog NIKS goed gedaan sinds hij op staat, Amallah tot zijn vervanging elke actie bal kwijt,..
Zo kun je gewoon geen wedstrijden winnen.

Als je binnen je ploeg niet 2/3 spelers hebt die een man kunnen passeren, dan win je geen matchen, zo simpel is het.
Zo kom je nooit in een man-meer-situatie.

Nog nooit weggegaan voor het einde van de match maar bij de rust was ik daar toch serieus over aan het nadenken. De kou en het feit dat ik eerder die avond in een plas water was gestapt (en ontdekte dat m'n schoenen niet waterdicht zijn), hadden daar ook wel veel mee te maken. Toch blij dat ik ben blijven zitten :laugh:

En die 30 man van KVO moeten nog helemaal terug naar de kust. Zondagavondvoetbal om 21u, wie verzint zoiets.

De genk supporter zich laten gelden ruiten ingegooid van supporters bussen.

c8fb6a49e6064e2a93fbb0fc8c2eaff2.jpg
261973213_269224378591343_8041284760456482163_n.jpg
Absoluut niet nodig, maar hoe die Club-fans aan het uitdagen waren was ook erom vragen.

Absoluut niet nodig, maar hoe die Club-fans aan het uitdagen waren was ook erom vragen.
Laat gelijk welke bus met supporters van een winnende ploeg langs wandelende supporters van de tegenstander rijden en je krijgt dit e.
Ik weet niet waarom je zou denken dat dit speciaal 'uitdagen' is hoor. Alsof het een excuus zou zijn..

Nogmaals: ik keur het niet goed, maar ze wanen zich daar onfeilbaar achter hun ramen. Hebben jullie het filmpje trouwens gezien?

Nogmaals: ik keur het niet goed, maar ze wanen zich daar onfeilbaar achter hun ramen. Hebben jullie het filmpje trouwens gezien?
Als ik van het stadion kom en ben wat later passeren de bezoekende supporters ook langs mij en wat je daar moet zien is niet mooi, maar is nog nooit in me opgekomen om een steen door hun rut te gooien.

Who cares man?
Als ge u als volwassen vent niet kunt inhouden om met stenen te gooien naar een bus omdat "ze aan het uitdagen waren" kunt ge best thuis blijven ipv naar de voetbal te gaan.
Voetbal is emotie, dat begrijp ik maar al te goed, maar u niet kunnen inhouden omdat een hoop supporters van de tegenstander wat obscene gebaren maken naar u is gewoon marginaal, punt.

Who cares man?
Als ge u als volwassen vent niet kunt inhouden om met stenen te gooien naar een bus omdat "ze aan het uitdagen waren" kunt ge best thuis blijven ipv naar de voetbal te gaan.
Voetbal is emotie, dat begrijp ik maar al te goed, maar u niet kunnen inhouden omdat een hoop supporters van de tegenstander wat obscene gebaren maken naar u is gewoon marginaal, punt.
Daar geef ik u gelijk in. Die steen moet maar eens in iemands gezicht vliegen. Maar toen ik dat filmke zag had ik wel even een moment van: 'Tja, dit krijgt ge met u idioot gedoe'.

Feit is wel, Brugge kan winnen wanneer 't warm wordt onder de voeten en zo niet volledig in een negatieve spiraal beland. Uiteindelijk zijn ze nog altijd dé te kloppen kampioensploeg. Wel heb ik indruk dat er bepaalde mannen zo goed als alles spelen, waaronder Lang, CDK, Mata en Balanta. Brugge heeft toch een vrij sterke bank, want CDK en Lang kunnen niet ginder alles blijven spelen...

Stopt eens met zo'n gedrag goed te spreken want met je posts doet je dit wel. Het blijft gewoon marginaal en we moeten stoppen met excuses te zoeken voor zo'n gedrag. Zo'n mensen moet gewoon levenslang geband worden van voetbal live te zien.

Stopt eens met zo'n gedrag goed te spreken want met je posts doet je dit wel. Het blijft gewoon marginaal en we moeten stoppen met excuses te zoeken voor zo'n gedrag. Zo'n mensen moet gewoon levenslang geband worden van voetbal live te zien.
Ik veroordeel het hoor.

Voelt nogal aan als: Ja die mannen moesten dat meisje niet verkrachten maar heb je haar rokje gezien?
Banter is toch deel van het voetbal? Moest ik iedereen die gelachen heeft met mij na die pandoering tegen Leipzig een wafel gegeven hebben...
Soms moet je het gewoon incasseren he.

Het is een rijdende bus, dus het is niet zo dat die persoon op de bus een kerel aan het uitdagen was waarna die een steen losgetrokken/gevonden heeft om te werpen. Mijn gevoel zegt me dat die steen er sowieso gevlogen had. Zinloos geweld gewoon.

Terug
Bovenaan