Alsof Wij dat geweld goedkeuren.Ik heb precies wel liever dat ze mijn raam in gooien dan dat ze mijn vader in coma slagen. :frons: .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof Wij dat geweld goedkeuren.Ik heb precies wel liever dat ze mijn raam in gooien dan dat ze mijn vader in coma slagen. :frons: .

Absoluut niet nodig, maar hoe die Club-fans aan het uitdagen waren was ook erom vragen.De genk supporter zich laten gelden ruiten ingegooid van supporters bussen.
![]()
![]()
Als dat "uitdagen" al niet meer mag...Absoluut niet nodig, maar hoe die Club-fans aan het uitdagen waren was ook erom vragen.

Laat gelijk welke bus met supporters van een winnende ploeg langs wandelende supporters van de tegenstander rijden en je krijgt dit e.Absoluut niet nodig, maar hoe die Club-fans aan het uitdagen waren was ook erom vragen.
Als ik van het stadion kom en ben wat later passeren de bezoekende supporters ook langs mij en wat je daar moet zien is niet mooi, maar is nog nooit in me opgekomen om een steen door hun rut te gooien.Nogmaals: ik keur het niet goed, maar ze wanen zich daar onfeilbaar achter hun ramen. Hebben jullie het filmpje trouwens gezien?
Who cares man?Nogmaals: ik keur het niet goed, maar ze wanen zich daar onfeilbaar achter hun ramen. Hebben jullie het filmpje trouwens gezien?
Daar geef ik u gelijk in. Die steen moet maar eens in iemands gezicht vliegen. Maar toen ik dat filmke zag had ik wel even een moment van: 'Tja, dit krijgt ge met u idioot gedoe'.Who cares man?
Als ge u als volwassen vent niet kunt inhouden om met stenen te gooien naar een bus omdat "ze aan het uitdagen waren" kunt ge best thuis blijven ipv naar de voetbal te gaan.
Voetbal is emotie, dat begrijp ik maar al te goed, maar u niet kunnen inhouden omdat een hoop supporters van de tegenstander wat obscene gebaren maken naar u is gewoon marginaal, punt.
Hoe durven ze!Nogmaals: ik keur het niet goed, maar ze wanen zich daar onfeilbaar achter hun ramen. Hebben jullie het filmpje trouwens gezien?
Stopt eens met zo'n gedrag goed te spreken want met je posts doet je dit wel. Het blijft gewoon marginaal en we moeten stoppen met excuses te zoeken voor zo'n gedrag. Zo'n mensen moet gewoon levenslang geband worden van voetbal live te zien.Nogmaals: ik keur het niet goed, maar ze wanen zich daar onfeilbaar achter hun ramen. Hebben jullie het filmpje trouwens gezien?
Ik veroordeel het hoor.Stopt eens met zo'n gedrag goed te spreken want met je posts doet je dit wel. Het blijft gewoon marginaal en we moeten stoppen met excuses te zoeken voor zo'n gedrag. Zo'n mensen moet gewoon levenslang geband worden van voetbal live te zien.