Het was wel al LANG geleden.Als je ziet hoe hij vandaag defensief zijn werk deed én beslissend was, zie ik ook geen probleem.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was wel al LANG geleden.Als je ziet hoe hij vandaag defensief zijn werk deed én beslissend was, zie ik ook geen probleem.
Mja een wereldgoal en een flater vd keeper.Akkoord, we kwamen echt wel in de match toen.
Maar onze organisatie is toch nog altijd veel te wankel en we slikken zoooo gemakkelijk goals pfft
Die 2de mag nooit binnen, ik bekijk het wel positief en veronderstel dat Mignolet ook wel terug zijn niveau gaat opkrikken. Over die eerste goal heb ik wel het gevoel dat we steeds een mannetje op de rand van 16 missen waardoor elke afvallende bal voor de tegenstrever is en we nooit kunnen counteren na een hoekschop of vrije trap.Akkoord, we kwamen echt wel in de match toen.
Maar onze organisatie is toch nog altijd veel te wankel en we slikken zoooo gemakkelijk goals pfft
Ajax is een klasseclubAard van het beestje, waarom denk je dat hij bij ajax weg moest ondanks zijn goede prestaties in de voorbereiding vorig jaar.
xG is ook een vrij nutteloze stat als je naar individuele wedstrijden gaat kijken, snap niet dat ze dat elke keer weer in beeld brengen.
Ik heb precies wel liever dat ze mijn raam in gooien dan dat ze mijn vader in coma slagen.De genk supporter zich laten gelden ruiten ingegooid van supporters bussen.
.Gegokt en verloren (tot nu toe).2de helft nog niks laten zien..
Ja, ik snap het niet goed.Gegokt en verloren (tot nu toe).

Maak er een foto van, en kader hem in (woorden van Aster)Daaaaaamn, Tissoudali![]()
![]()