Jupiler Pro League 2021-2022

Ik vind het wel niet grappig van Sporza om er zo de nadruk op te leggen..
a4949011-502e-11ec-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Akkoord, we kwamen echt wel in de match toen.
Maar onze organisatie is toch nog altijd veel te wankel en we slikken zoooo gemakkelijk goals pfft
Mja een wereldgoal en een flater vd keeper.
Had meer kunnen zijn. We missen achterin echt iemand stabiel. Mechele is vaak van… kattenpootje ertegen en wie weet waar komt de bal uit.

Ik ben wel tevreden van wat Hendry laat zien tot nu toe. Nsoki gaat een miskoop zijn vrees ik

Akkoord, we kwamen echt wel in de match toen.
Maar onze organisatie is toch nog altijd veel te wankel en we slikken zoooo gemakkelijk goals pfft
Die 2de mag nooit binnen, ik bekijk het wel positief en veronderstel dat Mignolet ook wel terug zijn niveau gaat opkrikken. Over die eerste goal heb ik wel het gevoel dat we steeds een mannetje op de rand van 16 missen waardoor elke afvallende bal voor de tegenstrever is en we nooit kunnen counteren na een hoekschop of vrije trap.

xG is ook een vrij nutteloze stat als je naar individuele wedstrijden gaat kijken, snap niet dat ze dat elke keer weer in beeld brengen.

Die lijn kan je in principe doortrekken naar letterlijke elke statistiek.

Als je weet hoe je een statistiek moet lezen/interpreteren/kaderen, is xG een heel hulpvaardige stat. Veel hulpvaardiger dan een balbezit of doelpogingen bv.

Terug
Bovenaan