Jupiler Pro League 2021-2022

Die beslissing hadden ze al gemaakt vóór de match... Tof, zo'n buitenlands bestuur.
Benieuwd of de supporters dit pikken.
Morgen wordt nieuwe trainer voorgesteld. Zal er in de pers en media nu ook zoveel commentaar komen als vorig jaar toen Yves werd ontslagen bij KVK?

Hoe zat dieje daar ook te verdedigen. Als hij gewoon met zijn gezicht naar de bal blijft kijken en meeloopt heeft hij hem.
Nu heeft die zich nog 360° liggen draaien :crazy:

Ik ben vooral pissed dat we een vrije trap krijgen en erin slagen om de bal nog geen halve minuut later aan onze eigen 16 te krijgen

Ik heb het tegen Leipzig al gezegd, Van der Brempt moest vandaag gewoon rust gekregen hebben.
Al 2/3 wedstrijden bij de zwakkere spelers en je ziet dat die jongen er gewoon nog niet klaar voor is.
Begrijp niet goed dat zo'n technische staf dat niet ziet.

Grapje neem ik aan?

Genk heeft buiten dat schot van Bongonda weinig laten zien, gewoon een gelijkopgaande partij waarin beide ploegen één uitstekende mogelijkheid hebben gehad voor het 0-1 stond.
Dit dus idd.
Genk komt er wel gevaarlijk uit, maar die penalty waar ze nu al een ganse helft achter liggen zagen komt er wel aan dus geen nood.

Rode kaart echt wel achterlijk net nu we in de match kwamen, terecht wel, daar niet van.

Grapje neem ik aan?

Genk heeft buiten dat schot van Bongonda weinig laten zien, gewoon een gelijkopgaande partij waarin beide ploegen één uitstekende mogelijkheid hebben gehad voor het 0-1 stond.

Kondigt ge uw grapjes aan of wat bedoelt ge met uw eerste zin? Ik vond ons inderdaad oprecht de minst slechte ploeg. Meeste drive naar voor kwam van ons. De non-penalty's en de terecht afgekeurde goal waren daar ook een gevolg van. Hoogstaand was het bij geen van beide, maar we waren toch wel de minst slechte. Ik kon wel leven met een gelijkspel gezien we het aan de 16 enorm onzuiver aanpakten, maar als er iemand niet verdiende achter te staan...

Nu Tresor eraf, Bongonda centraal en Paintsil op links. We kunnen nu wat snelheid gebruiken.

Terug
Bovenaan