Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen wordt nieuwe trainer voorgesteld. Zal er in de pers en media nu ook zoveel commentaar komen als vorig jaar toen Yves werd ontslagen bij KVK?Die beslissing hadden ze al gemaakt vóór de match... Tof, zo'n buitenlands bestuur.
Benieuwd of de supporters dit pikken.
Vind ik ook niet ( al van wat ik gezien heb ) zulte, en beerschot ( nu zijn die wat beter ) heb wel al de ondergrens bereikt.Toch vreemd, zo slecht speelt Cercle dit seizoen toch ook niet.

Hoe zat dieje daar ook te verdedigen. Als hij gewoon met zijn gezicht naar de bal blijft kijken en meeloopt heeft hij hem.Als beste ploeg achterstaan. What's new![]()

Dom dom domHoe zat dieje daar ook te verdedigen. Als hij gewoon met zijn gezicht naar de bal blijft kijken en meeloopt heeft hij hem.
Nu heeft die zich nog 360° liggen draaien![]()
Grapje neem ik aan?Als beste ploeg achterstaan. What's new![]()
Dit dus idd.Grapje neem ik aan?
Genk heeft buiten dat schot van Bongonda weinig laten zien, gewoon een gelijkopgaande partij waarin beide ploegen één uitstekende mogelijkheid hebben gehad voor het 0-1 stond.
Je kent hem toch.Grapje neem ik aan?
Genk heeft buiten dat schot van Bongonda weinig laten zien, gewoon een gelijkopgaande partij waarin beide ploegen één uitstekende mogelijkheid hebben gehad voor het 0-1 stond.
Grapje neem ik aan?