Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VDV zat er anders ook weer goed naast.
Hmmm, dan heb je nog niet elke ploeg zien spelenmaar KVO heeft by far de slechtste ploeg van 1a momenteel. Werkelijk niets om op te bouwen.
Is dat nu gewoon omdat er ergens nieuwe spelers zijn opgedoken dat Beerschot draait? Want het was toch niet enkel door pech dat jullie onderaan stonden he? Tijdje terug een match laten opstaan tijdens het zappen en dat was bij momenten echt pijnlijk om te zien.Die Caicedo was vandaag toch gigantisch sterk. Als die die lijn kan doortrekken, samen met enkele andere spelers, moeten we toch geen schrik hebben van Cercle, Zulte en Seraing. Ik geloof weer 100% in het mirakel.
Bwah , ik gun het Union welNice van Union! Vond het wel beetje dick move van Undav tov Vanzeir om zijn neus nog tegen die bal te zetten, waardoor hij de goal krijgt...Kan mij niet van de indruk ontdoen dat de gunfactor van Vanzeir groter is tov zijn spitsbroeder dan bij Undav. Hij vindt zichzelf ook iets te veel de man de laatste weken...
Voor de rest wel heerlijk team dat fantastisch voetbal brengt...
Maakt het des te pijnlijker voor rsca...

Is dat nu gewoon omdat er ergens nieuwe spelers zijn opgedoken dat Beerschot draait? Want het was toch niet enkel door pech dat jullie onderaan stonden he? Tijdje terug een match laten opstaan tijdens het zappen en dat was bij momenten echt pijnlijk om te zien.
In elk geval zoveel te beter voor de competitie. Als er al een zakker zo goed als vast staat in november is de spanning er ook af.
Kroniek van een degradatie dus...- Caicedo en Vaca, twee van de exponenten van onze wederopstanding, werden pas in de laatste week van Augustus gehaald. Caicedo zelfs pas in het laatste uur voor het sluiten van de transfermarkt.
- Mike van Hamel zat in een serieuze vormcrisis en kon geen enkele bal meer pakken.
- Maes een gigantische miscast waarbij het niet klikte met de spelersgroep
- 0 vertrouwen.
- Blessures
- Pech.
Kroniek van een degradatie dus...
Blij voor jullie dat je nog op tijd hebt kunnen herpakken. Benieuwd of het genoeg gaat zijn!
Zulte is echt zwak bezig ik zie jullie daar wel punten pakken, en kvm zal wel gaan winnen op cercle kvm zit echt in een super flow met heel goed voetbal.Elke match als een finale bezien. Al denk ik wel dat de volgende match tegen Zulte cruciaal kan zijn. Als wij daar verliezen en Cercle zou winnen van KV Mechelen, dan is het gedaan. Dan staan we al 8 punten achter op de 16e plek en 4 op de 17e, die zou eventueel wel haalbaar blijven en dan kunnen we ons wel redden via barrages eventueel.
Maar dat zijn een hoop alsen. Beste optie is gewoon winnen van Zulte Waregem en daarna van Antwerp. Met 15 punten staan we dan weer onder de mensen.
Ik denk toch dat heel wat Genk supporters hun kern serieus overschatten. Als ik week na week moet lezen dat er meer in zit.