Jupiler Pro League 2021-2022

Dik verdiend voor kvm. De goesting is er echt uit bij club voor de moment. Niks van gevaar van de flanken cdk, lang.... dikke fail al twee transfer periodes op rij.

Begint ferm mijn kolten uit te hangen, altijd voor het seizoen ja we willen weer een stapje hogerop zetten in europa. Hendry is iets of wat geslaagd en dat is ook zacht uitgedrukt geen wereldschokend niveau.
Wesley, joske twee kapotte spelers, dan haal je nog twee speler die nog nooit in een a- kern gezeten hebben. En het is niet dat het zo plots komt we spelen sinds februari al schijt voetbal :(
De helft is ook gewoon uitgeleend van spelers, we hebben letterlijk niets met kwaliteit.
Heb ook gewoon vermoeden dat binnen de kleedkamer niet lekker loopt meer met clement.
Er is gewoon niets meer van vechtlust, buiten in de CL dan.

Begint gewoon bij bepaalde spelers die Clement laat starten en invallen.
Mbamba is een talent maar wat brengt die ooit bij? Zeker in de 70e minuut in een match waarin we het heel lastig hebben.
Mechele... Nog liever Mitrovic. Lang zit ook in een giga vormdip en die mag ook maar blijven starten want we hebben geen alternatieven.
Buchanan kan hier niet snel genoeg staan. Maar die zal waarschijnlijk dood zitten van een heel seizoen te spelen.

Ik erger mij ook al een heel seizoen dood aan die nonchalance van Mata. 65% Pass Accuracy. Rits 45%. Zijn toch allemaal geen cijfers.
Tbh gaat er hier ook wel opluchting zijn als Clement weg is. Je kan wel zeggen dat we veel prijzen pakken onder hem maar goed spel is toch echt wel al lang geleden. Teren op een paar goede Europese matchen per jaar en daar stopt het.

Na vorig seizoen moest Club en Clement uit elkaar gegaan zijn. Wie die back tot back reportage gezien heeft zag dat het niet goed zat in de kleedkamer. En heb me vorig seizoen veel wijs gemaakt het komt door de lege stadion's maar dat mag nu ook naar de vuilnisbak.
Hoeveel spelers heeft clement ondertussen opgebrand ? okereke, dennis, Krmecik nu bijna met dost bepaalde speler hebben niks van krdeiet en anderen worden na 1 slechte match er uit gegooid.
En zie ons woensdag gewoon de boot in gaan, en met beetje pech lig je een week later uit de beker ook.

Aanvallend is het allemaal zeker niet meer zo vlot maar toch scoren we wel meestal he, als ik juist ben maar 1 match geen goal. We slikken gewoon te veel tegengoals.
Absoluut geen fan van Clement, integendeel. En het is moeilijk in te schatten hoeveel invloed de trainer heeft/had en waarop.
maar zou toch niet niet mogen nodig zijn dat je elke 2 jaar een nieuwe trainer moet zoeken? MPH, Leko, nu Clement, het is altijd op met de motivatie. Zou toch ook wat meer van de spelers mogen komen, trainer kan zich wel eens kwaad maken maar bij ons is dat precies veel nodig, dat werkt op den duur gewoon niet meer. Clement heeft ze wel scherp uit de kleedkamer doen komen gisteren maar na de goal was het alweer gedaan. Wat je idd wel kan afvragen is of we sommige spelers niet meer rust moeten geven.
Maar MPH en Leko hadden toch een pak betere spelers (of nog in betere vorm in hun carriere). We zouden ook moeten weten wie Clement zelf per se wou halen van onze huidige spelers.

Aanvallend is het allemaal zeker niet meer zo vlot maar toch scoren we wel meestal he, als ik juist ben maar 1 match geen goal. We slikken gewoon te veel tegengoals.
Absoluut geen fan van Clement, integendeel. En het is moeilijk in te schatten hoeveel invloed de trainer heeft/had en waarop.
maar zou toch niet niet mogen nodig zijn dat je elke 2 jaar een nieuwe trainer moet zoeken? MPH, Leko, nu Clement, het is altijd op met de motivatie. Zou toch ook wat meer van de spelers mogen komen, trainer kan zich wel eens kwaad maken maar bij ons is dat precies veel nodig, dat werkt op den duur gewoon niet meer. Clement heeft ze wel scherp uit de kleedkamer doen komen gisteren maar na de goal was het alweer gedaan. Wat je idd wel kan afvragen is of we sommige spelers niet meer rust moeten geven.
Maar MPH en Leko hadden toch een pak betere spelers (of nog in betere vorm in hun carriere). We zouden ook moeten weten wie Clement zelf per se wou halen van onze huidige spelers.
Het loopt gewoon zo... stroef. Het is precies of wij nooit nog eens een match vlot winnen.

Njah, Clement mag altijd direkt terug naar Genk komen om hier zijn carrière uit te doen. Geen coach is perfect, zeker niet in ons landje. Maar die heeft toch echt wel genoeg kwaliteiten.

Het loopt gewoon zo... stroef. Het is precies of wij nooit nog eens een match vlot winnen.
Idd, ik kan me daar zo mateloos aan storen. Bijna elke fokking match opnieuw is het zwoegen tot de laatste minuut om die punten over de streep te trekken.
Zoals @Link zegt helpt het natuurlijk ook niet dat onze verdediging over het algemeen kaas met gaten is en de nul houden een enorme opdracht blijkt te zijn. Ik zou daar nog kunnen mee leven als je vlot aanvallend voetbal brengt en daardoor wat meer risico's neemt achteraan, maar euhm, op zijn zachts gezegd is dat niet echt het geval :sarcastic:

Gelukkig hebben we Frank Raes als commentator zeg... Wat een niveau weeral met dat mopje op niveau over Kadri. Hij zat al van int begin met ne smile en voorgekauwd mopje in zijn hoofd.

Gelukkig hebben we Frank Raes als commentator zeg... Wat een niveau weeral met dat mopje op niveau over Kadri. Hij zat al van int begin met ne smile en voorgekauwd mopje in zijn hoofd.
15 min ver , en ik heb het geluid afgezet ... kakken op RSCA , domme mopkes , maar als KV ne laterale pas van 2 m geven ist ne prachtige pass hahahah
Geef die man zen pensioen aub
(geluid terug wa op)
Zelfs Franky zegt datem ni moet overdrijven hahaha

Anderlecht blijft toch in hetzelfde bedje ziek. Het overwicht hebben, maar aanvallend niet scherp genoeg en dan weer te makkelijk een goal weggeven.

Dom dom. Al zet Selemani toch eerst zijn elleboog als hij Raman voorbij loopt?
Maar laat u dan vallen ipv te reageren.

Toch enorm veel frustratie bij de spelers de laatste weken. Dat kom toch van ergens want dit zijn géén 18jarige

Terug
Bovenaan