Jupiler Pro League 2021-2022

Kom net van het Astridpark. Wat een match en wat een ontlading bij iedereen toen Van Crombrugge die penalty pakte, het voelde als een overwinning aan

Maar ja op papier hadden we wel moeten winnen van OHL :unsure:

En penalties missen ook. Opmerkelijk wel dat verschillende penalties moeten hernomen worden omdat er spelers te vroeg inlopen maar deze gewoon mocht doorgaan. Of veranderd die regel per wedstrijd?

Ja, klopt wel inderdaad.
Die van OHL daarstraks was ook niet 100% koosjer. De keeper stond achter de doellijn en volgens mij was hij te vroeg uit zijn goal.
Correct me if I am wrong :unsure:

Nog altijd geen idee hoe wij ooit aan 24 punten zijn gekomen, wat een armoedig spel zeg.
Ik vraag mij dat ook af 😐 Er is gewoon geen systeem. Ik wil echt fan zijn van Priske omdat ik een jonge en moderne coach wel cool vind maar ik voel en zie het niet ☹️
Ik besef dat dit een overgangsseizoen is maar ik denk dat vele medesupporters enkel zien naar hoeveel miljoen is uitgegeven en direct resultaat willen zien.

Die slag kwam er uiteraard ook niet zomaar en na de match legde Dewaest graag uit wat er aan de fase voorafgegaan was.

"Wat er gebeurd is? Ik heb zijn billen wat gestreeld om hem te ambeteren", verklaarde Dewaest aan La Dernière Heure. "Dat maakt deel uit van het spel en deze keer heeft het uitstekend gewerkt. Hij was enorm geënerveerd. Ik ben duidelijk niet zijn type", sloot Dewaest af met een knipoog.
Bah. Degoutant. En nog trots zijn ook.

Mogen hem dezelfde schorsing geven als Murillio. Dit maakt geen deel uit van het voetbal spel, in tegenstelling tot wat hij zegt.

4 keer het doelhout, het mag niet zijn vanavond. Ik vind dit Union echt niet zo indrukwekkend (zoals de pers laat uitschijnen). Vintage Mazzu gewoon.

Ik vraag mij dat ook af 😐 Er is gewoon geen systeem. Ik wil echt fan zijn van Priske omdat ik een jonge en moderne coach wel cool vind maar ik voel en zie het niet ☹️
Ik besef dat dit een overgangsseizoen is maar ik denk dat vele medesupporters enkel zien naar hoeveel miljoen is uitgegeven en direct resultaat willen zien.
Veeleisend ben ik niet :tongue: Het enige wat ik zou willen zien is enige vorm van progressie in het spelbeeld en een ietwat duidelijk systeem. Het is momenteel gewoon los zand en hopen dat er een bal goed valt.

4 keer het doelhout, het mag niet zijn vanavond. Ik vind dit Union echt niet zo indrukwekkend (zoals de pers laat uitschijnen). Vintage Mazzu gewoon.
Vooral veel tijd winnen ja.
Dat moment dat er 3 ballen op t veld lagen, waren ze die ene zelfs in't veld aan't houden

Het was ni eens nodig, als we geen simpel balverlies deden, mikten we op de paal of de deklat..

Wat Heeft Anour bijgebracht ... gene zak !

Was nochtans een belangrijke schakel in de periodes van de match waar Anderlecht bij momenten heel mooi voetbal bracht.

Het voetbal dat we willen spelen houdt veel risico's in, en het heeft tijd nodig om dat erin te slijpen. Maar bij momenten komt het er al uit, en is het toch wel leuk om zien. Heel jammer dat we onszelf in de voet schieten door die 2 fases waar OHL 2 goals kan maken.

Dewaest toch 1 van de degoutantste spelers op de Belgische velden. Ga blij zijn als die matennaaier zijn schoenen aan de haak hangt. Al was de reactie van Murillo uiteraard heel dom. Ook prachtige staaltjes cinema van de Sebbe. Die 6 minuten extra tijd toch ook weer zeer weinig met al die vervangingen en 2 VAR momenten. Maar goed, helaas wordt tijdwinnen nog altijd beloond in het hedendaagse voetbal.

Terug
Bovenaan