Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet meer? Wat heb ik gemist?Jammer dat Puni er niet meer is om zijn frustraties hier neer te schrijven.
Geen idee, maar hij lijkt geen member meer te zijn.Hoezo niet meer? Wat heb ik gemist?
Normaal neemt Mercier altijd de penalty's, benieuwd wat de uitleg daar is.Die Kaba staat daar gewoon te lachen "hahaha penalty gemist en 2 extra punten door onze neus" - leuk leuk.
Woest zou ik zijn op mezelf, en als supporter van OHL ook denk ik.
Naar mij moet je niet zien hoorHoezo niet meer? Wat heb ik gemist?

Deleted member 589.Hoezo niet meer? Wat heb ik gemist?
En penalties missen ook. Opmerkelijk wel dat verschillende penalties moeten hernomen worden omdat er spelers te vroeg inlopen maar deze gewoon mocht doorgaan. Of veranderd die regel per wedstrijd?Gent en het doelhout: een geslaagd koppel.
Deleted member 589.
Verder heb ik ook geen idee
En penalties missen ook. Opmerkelijk wel dat verschillende penalties moeten hernomen worden omdat er spelers te vroeg inlopen maar deze gewoon mocht doorgaan. Of veranderd die regel per wedstrijd?

Ik vraag mij dat ook afNog altijd geen idee hoe wij ooit aan 24 punten zijn gekomen, wat een armoedig spel zeg.
Er is gewoon geen systeem. Ik wil echt fan zijn van Priske omdat ik een jonge en moderne coach wel cool vind maar ik voel en zie het niet 
Bah. Degoutant. En nog trots zijn ook.Die slag kwam er uiteraard ook niet zomaar en na de match legde Dewaest graag uit wat er aan de fase voorafgegaan was.
"Wat er gebeurd is? Ik heb zijn billen wat gestreeld om hem te ambeteren", verklaarde Dewaest aan La Dernière Heure. "Dat maakt deel uit van het spel en deze keer heeft het uitstekend gewerkt. Hij was enorm geënerveerd. Ik ben duidelijk niet zijn type", sloot Dewaest af met een knipoog.
Veeleisend ben ik nietIk vraag mij dat ook afEr is gewoon geen systeem. Ik wil echt fan zijn van Priske omdat ik een jonge en moderne coach wel cool vind maar ik voel en zie het niet
Ik besef dat dit een overgangsseizoen is maar ik denk dat vele medesupporters enkel zien naar hoeveel miljoen is uitgegeven en direct resultaat willen zien.
Het enige wat ik zou willen zien is enige vorm van progressie in het spelbeeld en een ietwat duidelijk systeem. Het is momenteel gewoon los zand en hopen dat er een bal goed valt.Vooral veel tijd winnen ja.4 keer het doelhout, het mag niet zijn vanavond. Ik vind dit Union echt niet zo indrukwekkend (zoals de pers laat uitschijnen). Vintage Mazzu gewoon.
Wat Heeft Anour bijgebracht ... gene zak !