Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hard maar meestal correct?Wie ligt er hier dan mee te lachen? laat me de posts eens zien.
Ik zal mijn eigen post hier nog eens neerzetten voor u want begrijpend lezen lukt precies niet zo goed als ge ligt te schuimbekken. Beetje zonde als crewmember zijnde toch?
"Nee het gaat erom dat Birgertje een aansteller is die altijd zelf vuile fouten maakt en er als bij wonder altijd mee wegkomt, constant ligt uit te dagen, constant ligt te duiken als em dan zelf eens iets voelt. Redelijk normaal dat zo'n speler dan gehaat wordt en zelfs als em echt eens iets heeft als komediant bestempelt wordt. Of is dat te logisch?"
Ik zeg letterlijk dat em echt iets heeft maar dat ik het toch best wel logisch vind dat een irritante speler (voor de tegenstander, zoals Vormer bij Club idd ook iemand is) niet op teveel sympathie moeten rekenen als ze eens echt geraakt worden, door ofwel het vele komedie spelen, het vele uitdagen of zelf veel fouten maken, dat maakt u nu eenmaal gehaat bij supporters van andere ploegen.
Haroun was hard maar wel meestal correct, heb die ooit maar 1 vuile fout weten maken tegen Club, was gewoon irritante speler omdat die zijn tegenstander vaak uit de match hield door er kort op te zitten. Vind daar toch nog een verschil in zitten bij wat Verstraete durft uit te steken.
Bij Verstraete kunt ge quasi iedere match wel iets vinden van vuile fouten, of tegenstander ostentatief uitdagen e.d. vind dat nu eenmaal niet leuk om naar te kijken zo'n spelers. Leuk als dat in u ploeg zit, kut als dat bij de tegenstander zit.

Tegen de knie he, staat letterlijk in de posts boven je.Heb vandaag niets gezien van voetbal maar zie de Brugge mannen hier weer afgeven op vuile spelers. Ik zie dat Brugge ook geëindigd is met 10 man maar dat zal wel de fout van arbiter geweest zijn?
Edit: Verstraete een hersenschudding? Ik vermoed zelf per ongeluk tegen de doelpaal gelopen?
Als je natuurlijk denkt dat koppen 80cm boven de grond een goed idee is...Heb vandaag niets gezien van voetbal maar zie de Brugge mannen hier weer afgeven op vuile spelers. Ik zie dat Brugge ook geëindigd is met 10 man maar dat zal wel de fout van arbiter geweest zijn?
Edit: Verstraete een hersenschudding? Ik vermoed zelf per ongeluk tegen dedoelpaalknie gelopen?
Reageer in het vervolg gewoon op matchen die je wel gezien hebt.Heb vandaag niets gezien van voetbal maar zie de Brugge mannen hier weer afgeven op vuile spelers. Ik zie dat Brugge ook geëindigd is met 10 man maar dat zal wel de fout van arbiter geweest zijn?
Edit: Verstraete een hersenschudding? Ik vermoed zelf per ongeluk tegen dedoelpaalknie gelopen?
Op Neerpede circuleert dat het om een bedrag ging met 6 nullen. Vooral bij Lavia werd alles uit de kast gehaald.Mijn excuses, maar dat wens ik wel te weten. Cijfers op de tafel aub, anders is dit maar goedkoop populisme.
Op Neerpede circuleert dat het om een bedrag ging met 6 nullen. Vooral bij Lavia werd alles uit de kast gehaald.

dacht nog ene in de jeugd maar ja
Murillo is echt een schim van zichzelf vergeleken met vorig seizoen
Kan Mykha niet op rechts spelen?Zijn neerwaardse spiraal begon al eind december vorig seizoen. Wel heel veel last van heimwee blijkbaar. Maar speelde gewoon boven zijn kunnen aan het begin van vorig seizoen imo.
Kan Mykha niet op rechts spelen?
Ik heb zo het idee dat eens een speler er gelegen heeft voor u dat die nog weken na elkaar een hattrick mag maken dat hij nooit meer iets goed gaat kunnen doen.Zwak van Van Der Brempt.
Dat zijn toch afspraken die gemaakt worden voor de wedstrijd? Toch niet alsof Vormer zegt van, goh ik ga hier nu eens aan de paal staan se.Ik heb zo het idee dat eens een speler er gelegen heeft voor u dat die nog weken na elkaar een hattrick mag maken dat hij nooit meer iets goed gaat kunnen doen.
Die jongen moest 3 man bewaken in die poging tot zone verdediging bij die corner dus dat is absoluut zijn fout niet. Dat moet je als trainer (of als kapitein) zien dat er daar 3 sterke mannen samen staan en er maar 1 van jullie op staat. Als Vormer trouwens aan zijn paal blijf staan ipv zich in dat pak te willen smijten waar die bal, volgens hem, gaat komen valt de goal niet. Is dat dan ook zwak of mag die wat meer dan een jonge gast uit eigen jeugd?
Ik vond Van Der Bempt eigenlijk best een degelijke match spelen. Het was imo beter qua niveau dan wat Sowah de afgelopen weken liet zien. CDK moet dan weer dringend rust krijgen en Lang kan je beter op de bank laten als het tegen supporters gaat die hem wat aanpakken want daar kan die jongen duidelijk niet mee om.
Antwerp heeft me positief verrast met dat middenveld. Blij dat Yusuf terug is. Ik zou die meer opstellen eerlijk gezegd.
Onderhoudende match trouwens, maar zeker geen topper en de puntendeling imo niet meer dan logisch.