Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze die maar rap verkopen , al ist voor een appel en een eiMurillo is echt een schim van zichzelf vergeleken met vorig seizoen
Jullie hebben rechtsachter niet echt iets anders he? Sardella maar die valt ook elke keer serieus door de mandDat ze die maar rap verkopen , al ist voor een appel en een ei
Had eerder al gezien hoe het moest bij Caicedo hé.Had zen 2e geel moeten zijn, pro-duikerke. Boussoufa-style.
Had eerder al gezien hoe het moest bij Caicedo hé.
dacht nog ene in de jeugd maar jaJullie hebben rechtsachter niet echt iets anders he? Sardella maar die valt ook elke keer serieus door de mand
Wie ligt er hier dan mee te lachen? laat me de posts eens zien.Dus als ik Vormer een irritante voetballer vind, mag ik hier sebiet ook komen lachen als hij een knie in z'n gezicht krijgt?
Haroun was hard maar wel meestal correct, heb die ooit maar 1 vuile fout weten maken tegen Club, was gewoon irritante speler omdat die zijn tegenstander vaak uit de match hield door er kort op te zitten. Vind daar toch nog een verschil in zitten bij wat Verstraete durft uit te steken.Past toch perfect bij een anti-voetbalploeg vol beenhouwers?
Voor mij is Verstraete in de eerste plaats een goede verdedigende middenvelder die heerlijk kort kan wegdraaien met de bal aan de voet, iemand met een goede verticale pass in de voeten en een zeer gave traptechniek. En ja, hij komt wel eens te laat en hij speelt met veel overgave maar dat is niets zo abnormaal voor een verdedigende middenvelder.
Had Haroun gespeeld dan was hij hier de anti-voetballer geweest.
Soms waan ik mij in Groundhog Day hier op't forum als het Antwerp - Brugge is.
Niemand vraagt u om sympathie te hebben voor Verstraete, wel om opmerkingen zoals 'hij speelt komedie" achterwege te laten wanneer hij duidelijk in het gezicht aangetrapt wordt. That's it.Ik zeg letterlijk dat em echt iets heeft maar dat ik het toch best wel logisch vind dat een irritante speler (voor de tegenstander, zoals Vormer bij Club idd ook iemand is) niet op teveel sympathie moeten rekenen als ze eens echt geraakt worden, door ofwel het vele komedie spelen, het vele uitdagen of zelf veel fouten maken, dat maakt u nu eenmaal gehaat bij supporters van andere ploegen.

Ja allemaal leuk en wel maar die opmerking heb ik dus niet gemaaktNiemand vraagt u om sympathie te hebben voor Verstraete, wel om opmerkingen zoals 'hij speelt komedie" achterwege te laten wanneer hij duidelijk in het gezicht aangetrapt wordt. That's it.

In het gezicht aangetrapt, volgens mij kopte hij gewoon zelf naar beneden, helaas tegen de knie van CDK. Groot verschil met hem aantrappen in het gezicht hoorNiemand vraagt u om sympathie te hebben voor Verstraete, wel om opmerkingen zoals 'hij speelt komedie" achterwege te laten wanneer hij duidelijk in het gezicht aangetrapt wordt. That's it.
Je neemt de woorden uit mijn mond.Niemand vraagt u om sympathie te hebben voor Verstraete, wel om opmerkingen zoals 'hij speelt komedie" achterwege te laten wanneer hij duidelijk in het gezicht aangetrapt wordt. That's it.