Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Weeral Vanderbrempt die speelt tijdens een belangrijke match 
Ik ga mij weer een hele match ergeren aan Verstraete, voel het nu al

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yusuf-Verstraete-Gerkens is toch geen mis middenveld vind ikGeen Fischer, Haroun en Nainggolan bij Antwerp. Dat wordt dus niks vanmiddag zonder die ervaren krijgers.
Met die vooringenomenheid sowieso! Jammer dat Haroun er niet bij is om Van Aken heel de wedstrijd te schaduwen en Nainggolan om in Lang zijn hoofdje te kruipen, dan kon je je aan 3 mensen ergeren!Ik ga mij weer een hele match ergeren aan Verstraete, voel het nu al

Nu zo moeilijk om Vanaken juist te schrijven? Erger ik mij ook elke keer aan.Met die vooringenomenheid sowieso! Jammer dat Haroun er niet bij is om Van Aken heel de wedstrijd te schaduwen en Nainggolan om in Lang zijn hoofdje te kruipen, dan kon je je aan 3 mensen ergeren!![]()
Vanderbrempt valt al weken goed in en Sowah is nergens, geen rare wissel imoWeeral Vanderbrempt die speelt tijdens een belangrijke match
Dat Sowah nergens is ga ik mee akkoord, maar ik denk dat het de derde keer is dat Clement hem plots opstelt in een topper.Vanderbrempt valt al weken goed in en Sowah is nergens, geen rare wissel imo
Je ergert je precies wel snel? Mijn excuses.Nu zo moeilijk om Vanaken juist te schrijven? Erger ik mij ook elke keer aan.
Haroun is finished dus who cares dat die niet meedoet.
Wie kan hij er anders zetten ? in deze formatieDat Sowah nergens is ga ik mee akkoord, maar ik denk dat het de derde keer is dat Clement hem plots opstelt in een topper.
Vorige keren is hij toch serieus door de mand gevallen vond ik.
Is het nu zo moeilijk om Van der Brempt juist te schrijven? Daar erger ik mij elke keer aan!Weeral Vanderbrempt die speelt tijdens een belangrijke match

Die bestaat hoor, zit bij ons in de tribune welNu zo moeilijk om Vanaken juist te schrijven? Erger ik mij ook elke keer aan.
Haroun is finished dus who cares dat die niet meedoet.