Jupiler Pro League 2021-2022

Ik zie het nog gebeuren, ons track record tegen Beerschot is volgens mij echt wel rampzalig de laatste jaren, met een uitschieter in de andere richting denk ik.

Maar als ge volgende week verliest, is het denk ik dan al game over. Tien punten achter met het voetbal dat jullie nu spelen... Moeilijk.

Klopt, het is al van September 2019 geleden dat jullie wisten te winnen. Voorlopig 15/15 voor ons tegen OHL.

De theorie zegt inderdaad dat het dan gedaan is, maar uiteindelijk zijn er dan nog 72 punten te verdienen en Moeskroen begon 3 jaar terug ook met 4/30 aan het seizoen om na 30 speeldagen toch met 40 punten te eindigen. Ik ben er echt van overtuigd dat we een kern hebben die sterk genoeg is om niet te degraderen maar de laatste weken zit het ons gewoon niet mee. Eenmaal enkele (potentiele) sterkhouders terugkeren uit blessure en/of ingespeeld geraken (Sanusi, Lemos, Caicedo) dan gaan we punten pakken, tenzij men gewoon elke wedstrijd rood blijft pakken of penalties blijft veroorzaken natuurlijk.
Ook met Torrente krijg ik toch een goed gevoel, zijn 4-3-1-2 ligt ons wel en de eerste 5 minuten tegen Eupen waren niet slecht tot Jan even dom begon te doen. Ja, ik moet me al optrekken aan 5 minuten... :laugh:

Vanaf volgende interlandbreak verwacht ik punten te gaan pakken. Thuis tegen KV Mechelen. Dan starten we onze remontada.

Klopt, het is al van September 2019 geleden dat jullie wisten te winnen. Voorlopig 15/15 voor ons tegen OHL.

De theorie zegt inderdaad dat het dan gedaan is, maar uiteindelijk zijn er dan nog 72 punten te verdienen en Moeskroen begon 3 jaar terug ook met 4/30 aan het seizoen om na 30 speeldagen toch met 40 punten te eindigen. Ik ben er echt van overtuigd dat we een kern hebben die sterk genoeg is om niet te degraderen maar de laatste weken zit het ons gewoon niet mee. Eenmaal enkele (potentiele) sterkhouders terugkeren uit blessure en/of ingespeeld geraken (Sanusi, Lemos, Caicedo) dan gaan we punten pakken, tenzij men gewoon elke wedstrijd rood blijft pakken of penalties blijft veroorzaken natuurlijk.
Ook met Torrente krijg ik toch een goed gevoel, zijn 4-3-1-2 ligt ons wel en de eerste 5 minuten tegen Eupen waren niet slecht tot Jan even dom begon te doen. Ja, ik moet me al optrekken aan 5 minuten... :laugh:

Vanaf volgende interlandbreak verwacht ik punten te gaan pakken. Thuis tegen KV Mechelen. Dan starten we onze remontada.
Het zou alleszins fijn zijn als ge nog een weekske wilt wachten, ja. :D

De lijn gewoon verkeerd getrokken. 😅😅😅

Zijn knie zit duidelijk nog zeker vijftien centimeter verder, nooit buitenspel.

Ah er komt wel één of andere uitleg dat ze enkel mogen werken met het bewijs dat ze hebben (de slecht getrokken lijn) en dat deze VAR beslissing dan correct was, ook omdat de lijnrechter zelf vlagde.

Een gelijkaardige beslissing heeft elke ploeg ondertussen wel al eens tegengekregen. Daar mag nu toch echt wel eens iets mee gedaan worden he, alle technologie ten spijt, blijft men zo'n zever beslissen.

Ik heb het toch stilaan gehad met Kompany. Na 1 of 2 goeie matchen volgen er telkens weer minstens evenveel slechte. Hij mag er toch eens wat consistentie beginnen inkrijgen.

Ah er komt wel één of andere uitleg dat ze enkel mogen werken met het bewijs dat ze hebben (de slecht getrokken lijn) en dat deze VAR beslissing dan correct was, ook omdat de lijnrechter zelf vlagde.
2D VS 3D lijn zeker.
Kan buitenspel zijn hè, maar op het beeld lijkt het eerder niet + met deze lijn maak je jezelf gewoon belachelijk.

Hoeveel kansen gaat Amuzu blijven krijgen? Geen enkele progressie voor doel, afwerken 0.0

Ben niet aan het kijken maar volgens de hoogtepunten die ik lees toch tamelijk wat kansen voor Anderlecht?
Hadden eigenlijk 0-1 moeten voorstaan op het moment dat Gueye de 1-0 maakt, en de 1-1 wordt onterecht afgekeurd. Maar eigenlijk gewoon redelijk gelijk opgaand, en ik vind Oostende eigenlijk zelfs beter. Die gegenpress is echt indrukwekkend om te zien.

Terug
Bovenaan