Jupiler Pro League 2021-2022

Voetbalintelligentie nihil. Nog maar eens duidelijk gemaakt. De Smet had gedacht dat er nog teveel twijfelaars waren onder de supporters van Beerschot.
Ge hebt trouwens gelijk wat Mike betreft. Als Romo bij jullie tussen de palen staat, gaat die bal van Beck gewoon niet binnen. Ik ben er zeker van dat Rafa die er nog uitkletst.

Ge hebt trouwens gelijk wat Mike betreft. Als Romo bij jullie tussen de palen staat, gaat die bal van Beck gewoon niet binnen. Ik ben er zeker van dat Rafa die er nog uitkletst.

Bwa, in deze denk ik niet dat Van Hamel te weinig deed. Romo is 10 cm groter en heeft meer reikwijdte natuurlijk.

Jammer dat de scheidsrechter en de VAR weer niet meewerken. Lijnrechter zit er boem met zijne neus op, en toch niet vlaggen. Achteraf nog de 0-2 geslikt omdat er hier niet gefloten werd.
Maar goed, we kunnen nog eens verontschuldigingen krijgen van het referree department zoals vorige maand. Daarmee is alles goed gemaakt.

offside.jpg

We hadden natuurlijk nog altijd verloren, maar toont toch nog maar eens aan dat we echt letterlijk niets mee hebben. Falend Bestuur, falende trainer, falende spelers, falende arbitrage.

Dan maar voor een overwinning op Leuven duimen! #pray4Beerschot

Genk heeft vorig jaar toch juist niets bewezen, behalve het tegendeel van wat je nu zegt imo? Wij zijn net kampioen geworden door doorheen de competitie beter te doen dan de concurrentie.
Wij waren totaal niet meer op niveau in de PO's en Genk was dat toen overduidelijk wel, en toch werden ze geen kampioen ... een beter voorbeeld vind je niet van het feit dat de reguliere nét wel heel belangrijk is. Zonder onze grote voorsprong werden wij nooit kampioen ...

Met ons druk programma en enkele toppers voor de boeg en het puntenverlies tegen, alle respect, kleine ploegen, kan je zomaar 5e staan tegen nieuwjaar (mits wat overdrijven).
Neen, ik geloof totaal niet in het fabeltje dat er nu zogezegd maar voor anderhalf punt gespeeld wordt, en dat het zwaartepunt in de PO's ligt. Je kan wel degelijk je titel pakken in de reguliere, mits iet of wat deftige PO's. Je moet daar heus niet top zijn, want iedereen wint daar tradationeel van iedereen.
Met genk doelde ik dat je in de po's een pak punten goed kan maken. Klopt wel dat wij heel slecht waren en er toen al iets was van we zijn al kampioen.
Maar goed vorig jaar zijn we ook slecht gestart en speelden we echt niet goed, nu spelen we wel redelijk maar verliezen we dom punten.

Eigenlijk probeer ik mezelf wijs te maken dat zo erg nog niet is :unsure:

Jammer dat de scheidsrechter en de VAR weer niet meewerken. Lijnrechter zit er boem met zijne neus op, en toch niet vlaggen. Achteraf nog de 0-2 geslikt omdat er hier niet gefloten werd.
Maar goed, we kunnen nog eens verontschuldigingen krijgen van het referree department zoals vorige maand. Daarmee is alles goed gemaakt.

offside.jpg
Het is juist zeer moeilijk als grensrechter om buitenspel te beoordelen in eigen zone. Hoe verder de speler hoe beter overzicht lijkt me logisch. Zo vlak voor u neus zie je de laatste verdediger niet. Niet tegenstaande dat de VAR hier altijd moet ingrijpen.

Ooit eens een boeiende lezing hierover gekregen door Peter Catteeuw die projecteerde toen beelden en fases vanuit de ogen van de lijnrechter. Technologisch zeer interessant.

Dan maar voor een overwinning op Leuven duimen! #pray4Beerschot
Ik zie het nog gebeuren, ons track record tegen Beerschot is volgens mij echt wel rampzalig de laatste jaren, met een uitschieter in de andere richting denk ik.

Maar als ge volgende week verliest, is het denk ik dan al game over. Tien punten achter met het voetbal dat jullie nu spelen... Moeilijk.

Terug
Bovenaan