Jupiler Pro League 2021-2022

Denk dat het balverlies van Harwood Bellis was.

De terugval van El Hadj hebben we al veel gezien bij jonge gasten na een sterk debuut seizoen. Maak ik mij op termijn niet teveel zorgen over. Het probleem is dat El Hadj en Refaelov de mannen zijn die voor de creativiteit moeten zorgen, maar maken beiden gewoon heel veel foute keuzes momenteel.

Tegen een ploeg die puur komt counteren zijn we momenteel niet gewapend. En laten we ook niet vergeten dat Harwood-Bellis, Hoedt, Gomez, Olssen, Refaelov, Kouamé, Zirkzee, … hier allemaal nog niet zo lang rondlopen. Zie dat verder in het seizoen allemaal nog wel beteren, zoals vorig seizoen.
Waarschijnlijk. Benieuwd of Verschaeren die stap gaat zetten dit seizoen. Want die echte doorbraak laat toch ook al ff op zich wachten he?
Hopelijk laat Kompany hem eens wat staan.

Waarschijnlijk. Benieuwd of Verschaeren die stap gaat zetten dit seizoen. Want die echte doorbraak laat toch ook al ff op zich wachten he?
Hopelijk laat Kompany hem eens wat staan.
Idd, moet zijn seizoen worden, al waren het toch vooral blessures op het slechte moment die hem De voorbije seizoenen afremden. Tegen Mechelen en Standard zagen we toch al weer flitsen van de Verschaeren van in zijn eerste seizoen.

Denk dat het balverlies van Harwood Bellis was.

De terugval van El Hadj hebben we al veel gezien bij jonge gasten na een sterk debuut seizoen. Maak ik mij op termijn niet teveel zorgen over. Het probleem is dat El Hadj en Refaelov de mannen zijn die voor de creativiteit moeten zorgen, maar maken beiden gewoon heel veel foute keuzes momenteel.

Tegen een ploeg die puur komt counteren zijn we momenteel niet gewapend. En laten we ook niet vergeten dat Harwood-Bellis, Hoedt, Gomez, Olssen, Refaelov, Kouamé, Zirkzee, … hier allemaal nog niet zo lang rondlopen. Zie dat verder in het seizoen allemaal nog wel beteren, zoals vorig seizoen.
Zirkzee valt toch voorlopig wat tegen, dat hij goed kan voetballen heeft hij laten zien maar lichaamshouding vind ik tegenvallen en terecht dat Kouamé de voorkeur krijgt heeft toch meer diepgang en snelheid.
Hoedt maakt toch ook teveel foutjes terwijl dat een speler is die je echt haalt om er direct te staan ik was er fan van ( als voetballer )

Zirkzee valt toch voorlopig wat tegen, dat hij goed kan voetballen heeft hij laten zien maar lichaamshouding vind ik tegenvallen en terecht dat Kouamé de voorkeur krijgt heeft toch meer diepgang en snelheid.
Hoedt maakt toch ook teveel foutjes terwijl dat een speler is die je echt haalt om er direct te staan ik was er fan van ( als voetballer )
Hoedt en Refaelov vind ik beiden voorlopig ontgoochelend, had ook gedacht dat die 2 er ons in het begin door gingen sleuren, terwijl net zij een grote rol hadden in de uitschakeling tegen Vitesse.

Zirkzee zie ik nog wel goedkomen. Krijgt de laatste matchen ook erg weinig kansen, en laat daar toch steeds iets in zien. Zal nog wel een grotere rol krijgen. Heeft ongelofelijke kwaliteiten, maar het koppeke moet meewillen. Daarom wel goed dat Kouamé er is om hem te prikkelen. Die laatste zie ik ook nog wel progressie maken naargelang hij meer ingespeeld raakt. Lang geleden dat we nog zoveel intrinsieke weelde hadden vooraan.

Goh Hendry. Je ziet van mijlenver aankomen dat Sobol gaat schieten en dan blijf je gewoon als een mongool in de baan van het schot staan, man toch.

Romo al 500 lange ballen gewoon uit de lucht kunnen plukken :sarcastic:

Beschamend van OHL. Wat een anti-voetbal de hele match. Ref die ook geen enkele keer ingrijpt bij al dat tijdrekken. Typisch Belgisch :puke:

Van onze kant... Vormer is precies de enige die een corner kan trappen, onwezenlijk hoeveel er recht in de armen van Romo gingen. Geen idee waarom Mbamba ook moest invallen, weinig meerwaarde toch? Bah, Laat ons die match 20 keer spelen en we winnen 19 keer denk ik. Frustrerend

Beschamend van OHL. Wat een anti-voetbal de hele match. Ref die ook geen enkele keer ingrijpt bij al dat tijdrekken. Typisch Belgisch :puke:

Van onze kant... Vormer is precies de enige die een corner kan trappen. Geen idee waarom Mbamba moest invallen. Laat ons die match 20 keer spelen en we winnen 19 keer denk ik. Bah
Niet wenen, Sheldon. Wij staan voorlaatste, wat verwacht ge dan?

Ge moogt blij zijn dat de ploeg nog niet op elkaar is ingespeeld, anders hangt een van die counters de laatste tien minuten wel in het mandje hoor.

Niet wenen, Sheldon. Wij staan voorlaatste, wat verwacht ge dan?
Ge moogt blij zijn dat de ploeg nog niet op elkaar is ingespeeld, anders hangt een van die counters de laatste tien minuten wel in het mandje hoor.
Laat die competitie met 12 maar komen. Ben dat soort ploegen echt kotsbeu. En ik draag OHL normaal gezien nochtans een warm hart toe.
Hoe hard zijn jullie ook afgegleden na vorig seizoen? Zo slecht ingekocht na het vertrek van Henry en Sowah?

Hoe veel kan je ongestraft tijdrekken, jezus.
Ik vind dat een onterechte opmerking. Het is gewoon jullie inefficiënte voorlinie die het liet liggen.

Clement zou eens beter zijn energie in eigen ploeg steken in plaats van helemaal voor niets bij de 4de ref te gaan mekkeren want wat Romo des viel best mee tot en met minuut 85 ofzo.

Chapeau aan Brys die er weer een machine van heeft gemaakt. Ondanks zoveel kwaliteitverlies.

Ik vind dat een onterechte opmerking. Het is gewoon jullie inefficiënte voorlinie die het liet liggen.

Clement zou eens beter zijn energie in eigen ploeg steken in plaats van helemaal voor niets bij de 4de ref te gaan mekkeren want wat Romo des viel best mee tot en met minuut 85 ofzo.

Chapeau aan Brys die er weer een machine van heeft gemaakt. Ondanks zoveel kwaliteitverlies.
Moet toch sarcastisch zijn, dit?
Dat Clement wat minder moet zagen en dat wij beter moeten afwerken heb je gelijk in.
Maar OHL een machine? :rofl:

Terug
Bovenaan