Jupiler Pro League 2021-2022

Wat een triestige kutmatch van beide ploegen. Waarop trainen die tijdens de week?
Daar zit geen lijn in, geen tactisch plan, geen looplijnen. Echt 0,0 gewoon.

Van die basic passes van 2 meter die dan zelfs niet toekomen. Holy fuck, triestig.

Wat een triestige kutmatch van beide ploegen. Waarop trainen die tijdens de week?
Daar zit geen lijn in, geen tactisch plan, geen looplijnen. Echt 0,0 gewoon.

Van die basic passes van 2 meter die dan zelfs niet toekomen. Holy fuck, triestig.

Goed blok van Gent ook, en heel mooie goal.

Bij Anderlecht een paar spelers hopeloos uit vorm, met Murillo op kop.
Al was vandaag zowat iedereen heel zwak.

Murrilio was zwak , maar wat is er gvd gebeurd met de frivole , no nonsense ElHadj .....
Vandaag was het gewoon zwak , maar toch met zogezegd de slechtste trainer van de JPL lekker 3des staan :)

Goed blok van Gent ook, en heel mooie goal.

Bij Anderlecht een paar spelers hopeloos uit vorm, met Murillo op kop.
Al was vandaag zowat iedereen heel zwak.
Mooi afgewerkt maar alles voorafgaand aan die goal was toch slecht van Anderlecht he?
Zoveelste bal die Murillo inleverde, dan met 3-4 man rond Castro Montes en nog kan die trappen.

Zoals @Babaluna zegt, El Hadj lijkt niet meer op die speler van vorig seizoen. Murillo zit in een giga vormdip, Cullen en Olson amper gezien.
Maar over Gent kan je hetzelfde zeggen. Bezus barslecht, die Lemajic kan echt niks, passing bij iedereen ook dik onder nul.

Mooi afgewerkt maar alles voorafgaand aan die goal was toch slecht van Anderlecht he?
Zoveelste bal die Murillo inleverde, dan met 3-4 man rond Castro Montes en nog kan die trappen.

Zoals @Babaluna zegt, El Hadj lijkt niet meer op die speler van vorig seizoen. Murillo zit in een giga vormdip, Cullen en Olson amper gezien.
Maar over Gent kan je hetzelfde zeggen. Bezus barslecht, die Lemajic kan echt niks, passing bij iedereen ook dik onder nul.
Bwah ik vond Cullen /Olson nog een van de betere 😂
Het voetbal dat we met sommige momenten brengen is ni slecht maar gewoon te weinig en geven we gewoon weeral domme goals weg .
Reken daarbij dan sommige jongens gewoon een schim zijn ( El Hadj, Murillo ,ect) en je geen oplossingen vind aan de 16 dan is het mij gewoon een raadsel dat we 3 des staan in de stand .

Bwah ik vond Cullen /Olson nog een van de betere 😂
Het voetbal dat we met sommige momenten brengen is ni slecht maar gewoon te weinig en geven we gewoon weeral domme goals weg .
Reken daarbij dan sommige jongens gewoon een schim zijn ( El Hadj, Murillo ,ect) en je geen oplossingen vind aan de 16 dan is het mij gewoon een raadsel dat we 3 des staan in de stand .
Anderlecht mist echt snelheid van uitvoering en snedigheid om defensies uit verband te spelen. Gaat veel te veel opzij en achteruit, duurt soms ook gewoon echt te lang. Maar moest Zirkzee gisteren in die laatste minuut gewoon niet zo nonchalant zijn wint Anderlecht gewoon en dan heb je na een mindere match weer 3 punten.

Terug
Bovenaan