Jupiler Pro League 2021-2022

dat durf ik betwijfelen
hij had zijn 'haters' omdat hij al eens opgelegde kansen en strafschoppen durfde missen, maar de overgrote meerderheid was dik content van hem hoor

Dat is meestal zo iedereen heeft ook hekel aan Vormer...
Ik niet, integendeel, heerlijke speler. Zowel zijn intensiteit op het veld (al is dat de laatste tijd was afgebot) als zijn interviews. Veel liever zo iemand die gewoon oprecht en duidelijk zegt hoe hij het ziet dan bijvoorbeeld een Hans Van Aken die zijn mening meestal bestaat uit een combinatie van wat zuur, beetje giftig en een beetje wenen. Straalt als mens toch niets uit? Een Vormer daarentegen, daar zou ik wel eens een avondje met op café willen zitten om wat te lullen en discussiëren, lijkt me hartstikke leuk 😄
Ahja, ook nog pluspunten voor zijn bromance met de Ritchie!

Vind dat Vanaken nochtans ook altijd eerlijk is in zijn interviews. Als er iemand giftig uit de hoek kan komen is het toch Vormer na een verloren match?
Dat is pure emotie zonder filter. Komt voor mij zeer authentiek over en daar heb ik op die moment wel respect voor, zelfs als dat negatief is over mijn ploeg.

Maar als Vanaken het doet is het niet goed? :unsure:

Vind het raar dat Vanaken zoveel haters heeft.
Dat is anders, ik kan het moeilijk omschrijven. Misschien is het omdat hij geen vlotte communicator is, geen idee. Er zit zo'n randje aan dat niet zo fijn is, meer focus op dat het niet eerlijk is en de schuld bij een ander leggen waarbij een Vormer eerder durft te zeggen dat het kut was. Waarschijnlijk ook nog letterlijk zo.
Ik heb dat wel vaker dat ik van een bepaalde mensen een gevoel snel 'lees' als onaangenaam en dat ik van oprechte mensen veel meer kan verdragen.

Yaremchuk vervangen door Bayo, Bruno, Malede, Mboyo en Lemajic…Ik weet niet of ik moet lachen of wenen.
Het puntje gisteren was oke, maar het geleverde spel verre van. Gewoon een zwakke ploeg, een goed Anderlecht moet ons altijd van de mat vegen.

Yaremchuk vervangen door Bayo, Bruno, Malede, Mboyo en Lemajic…Ik weet niet of ik moet lachen of wenen.
ik denk dat Tissoudali als zijn vervanger al binnen gehaald was.
die 5 andere zijn gewoon typisch voor Gent: veel kopen, vooral aanvallend, en dan vaststellen dat dat geen goed team maakt.

ik vraag mij af wat er met de scouting gebeurd is? er is totaal geen visie meer.

ik denk dat Tissoudali als zijn vervanger al binnen gehaald was.
die 5 andere zijn gewoon typisch voor Gent: veel kopen, vooral aanvallend, en dan vaststellen dat dat geen goed team maakt.

ik vraag mij af wat er met de scouting gebeurd is? er is totaal geen visie meer.
Toch al jaren dat Gent voor elke goeie transfer 10 slechte doet?

Dat is anders, ik kan het moeilijk omschrijven. Misschien is het omdat hij geen vlotte communicator is, geen idee. Er zit zo'n randje aan dat niet zo fijn is, meer focus op dat het niet eerlijk is en de schuld bij een ander leggen waarbij een Vormer eerder durft te zeggen dat het kut was. Waarschijnlijk ook nog letterlijk zo.
Ik heb dat wel vaker dat ik van een bepaalde mensen een gevoel snel 'lees' als onaangenaam en dat ik van oprechte mensen veel meer kan verdragen.
Ik vond Hans , en laat me effe duidelijk zijn ik ben gene fan , heel aangenaam in de slimste mens :)
Interviews na een wedstrijd zijn altijd met een korreltje zout te nemen ( frustratie, vreugde )

Toch al jaren dat Gent voor elke goeie transfer 10 slechte doet?
1 jaar niet (of toch minder): het jaar van de tandem Verbeke/Thorup
Na hun vertrek was het terug naar af, of zelfs nog erger zoals dit jaar
Intussen zijn ook een aantal goeie scouts en data analitici vertrokken naar OHL en vervult Tim Matthijs de rol van hoofscout vooral op papier

Mooi afgewerkt maar alles voorafgaand aan die goal was toch slecht van Anderlecht he?
Zoveelste bal die Murillo inleverde, dan met 3-4 man rond Castro Montes en nog kan die trappen.

Zoals @Babaluna zegt, El Hadj lijkt niet meer op die speler van vorig seizoen. Murillo zit in een giga vormdip, Cullen en Olson amper gezien.
Maar over Gent kan je hetzelfde zeggen. Bezus barslecht, die Lemajic kan echt niks, passing bij iedereen ook dik onder nul.

Denk dat het balverlies van Harwood Bellis was.

De terugval van El Hadj hebben we al veel gezien bij jonge gasten na een sterk debuut seizoen. Maak ik mij op termijn niet teveel zorgen over. Het probleem is dat El Hadj en Refaelov de mannen zijn die voor de creativiteit moeten zorgen, maar maken beiden gewoon heel veel foute keuzes momenteel.

Tegen een ploeg die puur komt counteren zijn we momenteel niet gewapend. En laten we ook niet vergeten dat Harwood-Bellis, Hoedt, Gomez, Olssen, Refaelov, Kouamé, Zirkzee, … hier allemaal nog niet zo lang rondlopen. Zie dat verder in het seizoen allemaal nog wel beteren, zoals vorig seizoen.

Terug
Bovenaan