Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zij zingen tenminste.Wel grappig dat jullie 'Only sing when you're winning' zingen. 90 minuten lang erachter.

Wel mooi dat iedereen echt mee is van ploegen Club, antwerp, genk, rsca zal een spannende competitie worden.
1 minuut na iedere goal.Zij zingen tenminste.![]()
Sfeer was eigenlijk best goed op T4. Andere tribunes (incl. die van de uitfans) hoor je daar wel niet.1 minuut na iedere goal.

Dat zeker. Heb het meer op de andere tribunes.Sfeer was eigenlijk best goed op T4. Andere tribunes (incl. die van de uitfans) hoor je daar wel niet.
Maar ik heb toch liever mijn houten bank op T2![]()
Ik ben 1 keer eens gaan kijken op den Antwerp in T2, dat is in mijn ogen samen met dat van Racing Mechelen de mooiste tribune van België spijtig dat dit verdwijnt bij Antwerp, langs de andere kant een ploeg zoals Antwerp verdiend wel een modern stadion.Sfeer was eigenlijk best goed op T4. Andere tribunes (incl. die van de uitfans) hoor je daar wel niet.
Maar ik heb toch liever mijn houten bank op T2![]()
wie? Genk?1 minuut na iedere goal.
ZowizoDeze keer kunnen we zonder twijfel zeggen dat het een gekochte titel is!
Weet je dit nu nog maar ?echt klote voetballer zelf er overal in vliegen en het haantje spelen en voor het minste gaan duiken. Komt uit onze jeugd en hoe die zijn karakter geworden is bahDie Birger Verstraete. Wat een klotejong is dat trouwens.
Dat is meestal zo iedereen heeft ook hekel aan Vormer...Ik had ook altijd een hekel aan Verstraete.
Nu kan ik hem meer appreciëren![]()
Vroeger had ook elke niet-Clubfan een hekel aan Verheyen, terwijl dat zowat de god van de competitie was toen!Dat is meestal zo iedereen heeft ook hekel aan Vormer...
Vormer heb ik altijd wel kunnen appreciëren eigenlijk, arrogant ja maar meestal ook eerlijk en rechtuit in z'n analyse. Veel meer respect voor hem dan voor het calimerogedrag van Vanaken.Dat is meestal zo iedereen heeft ook hekel aan Vormer...
Van Verheyen moest ik als speler niet veel hebben, ik weet nog heel goed hoe hij Marcos Pereira bij zijn debuut voor ons het ziekenhuis heeft ingetrapt met afgescheurde kruisbanden. Als analist gelukkig veel beter te pruimen.Vroeger had ook elke niet-Clubfan een hekel aan Verheyen, terwijl dat zowat de god van de competitie was toen!
toch wel weer kaas met gaten in ons verdediging ....Proper goaltje. De match kan beginnen.