Jupiler Pro League 2021-2022

Als Bodart zo blijft spelen, dan zijn we hem na dit seizoen kwijt.
Onwaarschijnlijk in wat voor een topvorm die zit.

Al kan dat bij een keeper wel snel gaan. Volgende week een fout maken en het kan al voorbij zijn.

Ja, maar het is wel regelneuken om te gaan zeggen ja maar da telt ni want t'is een nieuwe fase! Ja offside is offside eh. Heel zuur omdat het uiteindelijk over centimeters ging, maar 1 cm of 1 meter maakt geen verschil.

Eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik mijn goesting een beetje aan het verliezen ben. Wat een circus weer vandaag op de Bosuil voor de tweede keer op rij werkte mijn inkom met dat abonnement niet. Tweede keer op rij helemaal terug moeten omlopen op naar de hoofdtribune dus conclusie weeral te laat voor den aftrap. Dit elke thuismatch sinds vorig twee seizoenen geleden.

Voorts gewoon teleurgesteld in de evolutie die wij maken als club op het veld. Priske is echt niet de man die wij nodig hebben. Misschien had hij bij Midjyyland vedetten rond lopen die het verschil konden maken maar wees eerlijk, Belgische voetbal draait om knokken, hard werken en karakter. Weinig van die drie pijlers zijn maar terug te vinden in zijn 'taktiek'. Hij werd hier binnengehaald als grote coach, met veel data-analyse maar der is nog niet veel van gekomen. Wat die technische staff, met name die video-analisten gans der dagen zitten te doen, ik stel mij daarbij serieuze vragen. In Eerste Amateur doen ze nog betere analyses. Iedere week opnieuw komt de belangrijkste man van de tegenstander veel te veel aan de bal of mag hij er één binnenpoten. Ik vind dat niet normaal...

Haal Boloni maar terug, nog voor hij ergens tekent bij een concurrent.

Verdiende overwinning van Genk, maar komen erg goed weg dat Suzuki de onmisbare 2-0 liet liggen, want daar zag ik ze niet meer van terugkomen.

En ik open net even sporza, Antwerp achyer tegen Seraing... hoe zelfs...
Suzuki trouwens een misselijke speler. Hij ligt de hele tijd dwars met een transfer en dan gaat hij na een goal ons uitdagen en het logo kussen. Eikel.

Die afgekeurde goal van gent gaan ze toch vrij ver terug.
Ik vraag mij wel af hoe ver ze terug kunnen gaan, want in principe heeft de buitenspel fase weinig te maken met het doelpunt.
Maar Hein moet niet klagen, we krijgen een zeer lichte strafschop cadeau en die wordt gemist…Nog geen 2 wedstrijden na elkaar met dezelfde typeploeg, altijd dat rotereren (we zijn septembet begot). Zoals reeds vorig seizoen gezegd, er is meer aan de hand. En de geluiden van een overname klinken wel heel hard nu.

idd lichte strafschop voor Gent. Bal gaat via de voet achter de rug door van Rougeaux en dan tegen zijn hand.

En bij de goal van Gent was er ook nog een fout van Mboyo op Palaversa. Stond op de voet van Palaversa toen Palaversa de bal wou wegtrappen.

Nu heeft hij toch wel echt gelijk vind ik ….
Ja dat zeg ik niet maar dat hij over de eigen gemiste penalty niet spreekt, die bovendien licht was.
Ik vond trouwens dat die afgekeurde goal moest afgekeurd worden voor een fout op Palaversa. Staat toch duidelijk op zijn voet waardoor die voorzet kan komen?

Die fase is één onderdeel van de wedstrijd en dat hij daar dan volledig zijn focus op legt is gewoon typisch.
Waarom geen Depoitre of Castro Montes inbrengen? Nee, Sven Kums in de 80e minuut, daar zat iemand op te wachten.

Toch wereldvreemd die transfer.
Een speler van 34 jaar!!! die door 99% van de Gent fans is uitgespuwd bij zijn vorige passage ffkes een contract geven van 2j en er een half miljoen voor geven...

Goed dat het Hein is, maar elke andere trainer bij Gent zou nu al vrezen voor zijn job.
En daarbij ook weten dat het ook definitief gedaan zal zijn na een verlies tegen Anderlecht.

Denk dat ze na de farce met Thorup wel 2 keer gaan nadenken voor ze een trainer buiten gooien.
Alhoewel, met Badmuts en De Witte weet ge nooit :unsure:

Mboyo is gewoon een typische Bayat transfer. Kan daarna gaan uitbollen bij Nantes :p

Terug
Bovenaan