Babaluna
Well-known member
Inderdaad , kword wa zenuwachtigAnderlecht toch echt weinig drive om die tweede te maken. Je merkt het overtal niet eens
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad , kword wa zenuwachtigAnderlecht toch echt weinig drive om die tweede te maken. Je merkt het overtal niet eens
Suzuki trouwens een misselijke speler. Hij ligt de hele tijd dwars met een transfer en dan gaat hij na een goal ons uitdagen en het logo kussen. Eikel.Verdiende overwinning van Genk, maar komen erg goed weg dat Suzuki de onmisbare 2-0 liet liggen, want daar zag ik ze niet meer van terugkomen.
En ik open net even sporza, Antwerp achyer tegen Seraing... hoe zelfs...
Ik vraag mij wel af hoe ver ze terug kunnen gaan, want in principe heeft de buitenspel fase weinig te maken met het doelpunt.Die afgekeurde goal van gent gaan ze toch vrij ver terug.
gaat niet gebeuren. volgende week zondag met het mes op de keel tegen het grote CercleGent kan maar beter winnen tegen Anderlecht of het kan wel eens een lang seizoen worden.
Nu heeft hij toch wel echt gelijk vind ik ….Wel classic Hein dat hij enkel focust op die VAR check
Ja dat zeg ik niet maar dat hij over de eigen gemiste penalty niet spreekt, die bovendien licht was.Nu heeft hij toch wel echt gelijk vind ik ….
Welja, Kums zat daarop te wachten heNee, Sven Kums in de 80e minuut, daar zat iemand op te wachten.

Welja, Kums zat daarop te wachten he![]()